>kurdele nakışlı salon takımı

>takımın işlenmemiş halini diğer sayfamda yayımlamıştım.işlenmiş haliyse buraya kısmetmiş;

Image Hosted by ImageShack.us

dantel ve kurdele birarada…
Image Hosted by ImageShack.us

işte takımın son hali;
Image Hosted by ImageShack.us

About gonuldenele

buraya da gelmek varmış :)
This entry was posted in dantel, kurdele nakışı. Bookmark the permalink.

4 Responses to >kurdele nakışlı salon takımı

  1. >selamlar çok teşekkür ederim arkadaşım bende ekledim. bu takıma da bayıldım, çok güzel olmuş ellerine sağlık..

  2. Anonymous says:

    >el emeklerinize bayıldım.hepsi çok zevkli ve uzun emekler sonucu oluşmuş belli.pinkdaisy.blogcu.com

  3. kutsalsofra says:

    >kutlarım,çok beğendim arkadasım,selmlarwww.kutsalceyiz.com

  4. kutsalsofra says:

    >kutlarım,çok beğendim arkadasım,selmlarwww.kutsalceyiz.com

Leave a Reply

