>kurdele işi havlu

>bunlarda yalnızca bizlerin göstermesi ile komşum alev hanımın işlediği havlular ;
Image Hosted by ImageShack.us

birazda yakından;

Image Hosted by ImageShack.us

havluları işlemek onu öyle mutlu ettiki…bende resimleyerek sizlerle paylaşmak istedim…

About gonuldenele

buraya da gelmek varmış :)
This entry was posted in kurdele nakışı. Bookmark the permalink.

10 Responses to >kurdele işi havlu

  1. akasyakokusu says:

    >canım günaydın..demek dokuz kare var..sende sabredemedim benim örerken alt taraftan söktüğüm gibi:))hatırlarsın kanaviçe işlerdik ilk baştan başlardım bende sökmeye..eline koluna sağlık canım..bu arada dediğin gibi keşkeleri bitmez insanoğlunun..hep gelecek kaygısı daha rahat bir yaşam için sonuçta..o şiir benim hep aklıma gelir..kaç yıl oldu unutamıyorum ama..yinede es geçtiğimiz oluyor..Rabbim önce sağlık sıhhat versin.sonrada çocuklarımıza uzuunn ömür versin..dediğin gibi benimkilerde biri kalkıyor biri oturuyor..seslenmiyorumda ama aralarında çok kavga ediyorlar..hayırlı cumalar kocaman sevgiler dilerim.

  2. Anonymous says:

    >komşunuzun eline sağlık.acemi için güzelde olmuş.iyi günler.iyi haftalar.

  3. serap says:

    >selam canım arkadaşım uzun bir ara verdim ve yine beraberiz blogspotun hayırlı olsun blogcudaki sorunlar hepimizi uzaklaştırdı malesef.. yaptığın işler hepsi bir birinden harika her zaman ki gibi ama şablonun çok dağınık olmuş, sade blogspot şablonlarından birini seçsen dahada güzel olur bence…aa bu arada arkadaşınında ellerine sağlık…hayırlı geceler ve güzel bir hafta dilerim canım sevgiler

  4. makhina hobi says:

    >selam arkadaşım arkadaşının ellerine sağlık bence çok güzel olmuş,hayırlı haftalar dilerim

  5. akasyakokusu says:

    >Merhaba canım gelmişken yazmadan gitmeyim dedim..Berketli sağlık sıhhat dolu bir hafta dilerim..

  6. Armina says:

    >Alev hanımın ellerine sağlık, havlular çok güzel olmuş. Beni de linklerine eklediğin için teşekkür ederim. Hayırlı akşamlar canım.

  7. >Alev hanımın elleri dert görmesin harika olmuş güle güle kullansın

  8. NRL says:

    >Gerçekten de çok hoş olmuş ama… Ellerinize sağlık.

  9. Nur Kılıç says:

    >Harikasınız süpersiniz bitanesiniz…Sizler gibi duyarlı arkadaşlarım oldugu için çok şanslıyım Umarım hepimizin haftasonu güzelliklerle geçer canım sevgiler..

  10. HÜLYA says:

    >Bin damla serpilsin yüreğine, bin tatlı mutluluk dolsun günlerine, binbir hayalin gerçekleri bulsun, her türlü duaların kabul olsun, Miraç kandilin mübarek olsun…

Leave a Reply

