>kurdele nakışlı bohça

>elimde bohça ebatlarında kesilmiş 2 saten parçam vardı.bende bu defa kurdele işleyerek süslemek istedim .biri daha bitmedi.ama bitirdiğimi paylaşayım dedim🙂
gonuldenele

işlemesi yakından;

gonuldenele

About gonuldenele

buraya da gelmek varmış :)
This entry was posted in kurdele nakışı. Bookmark the permalink.

7 Responses to >kurdele nakışlı bohça

  1. muazzez says:

    >Harika olmuş ellereine emeğine sağlık sayenizde kurdale nakışına hasta olmaya başladım:)sevgiler

  2. nzlgl says:

    >Ellerinize sağlık yine döktürmüşsünüz:)))çok güzel görünüyorlar, ötekinide görmek için sabırsızlanıyorumkolay gelsinsevgiler

  3. armina says:

    >Ellerine sağlık canım çok güzel olmuş. Kurdela nakışını çok seviyorum, ben de öğrenmek istiyorum. Sevgiyle kal.

  4. Nur Kılıç says:

    >Bende bende bende ögrenmek istiyorum ya bu güzellikleri yapmayı🙂 ellerinize saglık..

  5. armina says:

    >Hayırlı geceler canım.

  6. makhina hobi says:

    >selam canım hoşgeldin umarım tatilin güzel geçmiştir,kurdele nakışı çok muntazam çok güzel olmuş ellerine sağlık..güzel bir güne başlaman dileğiyle hayırlı geceler dilerim

  7. sevda says:

    >Selamlar elişleriniz çok güzel kurdele nakışı havlularınıza bayıldım elinize emeğinize sağlık sitemi ziyaret ederseniz sevinirim destek ve önerilerinizi bkliyorum.Sevgiyle kalın.senemsevda.blogcu.com

Leave a Reply

