>SOBELENDİMMM..

>Sevgili arkadaşlarım goznurumuz ve fusununuelemekleri beni sobelemişler.ilgilenenlere işte cevaplarım:
YAŞAM FELSEFEM:Dürüstlük ve açık yürekli olmak.Daima,her koşulda ve her şartta.
İNSAN:Yaratılan en değerli ama çoğu kez kendi değerini bilemeyen varlık.
HAYAT:Aklıma şu güzel söz geldi;
HAYAT dediğin üç gündür.dün geçti yarın meçhul.öyleyse hayat bir gündür.ODA BUGÜNDÜR!

ÇOCUKLUK:Masumiyet.yine güzel bir söz;
ÇOCUKLAR BACAKLARI UZADIKÇA KANATLARI KISALAN MELEKLERDİR!
GÜNEŞ:Sıcaklık ve aydınlık.ikisinide seviyorum:)
GÖZLER:İki insanın sessiz diyaloğu.
YILDIZLAR:Karanlığın pırıltılı çiçekleri.
GÜZELLİK:İçin dışa yansıması
SEVGİ:bağlılık
AŞK:Gönül bağı..enn kördüğümlüsünden…
MÜZİK:Duyu zevki.
SANATÇI:Zor şartlarda ortaya en güzel şeyleri çıkaranlar.
DOST:Sadık,özverili,güvenilir,çıkarsız,riyasız arkadaş.
PARA:Az yada çok ama.olmazsa olmazlardan.
BİLGİSAYAR:Fayda
DİN:Manevi destek
ZAMAN:Geri gelmeyeceğini bile bile pervasızca harcanan.
ERKEKLER:Düşünüldüğü kadar zor değil başetmesi.bende 4 +1 varya..:))
KADIN:Zerafet
SAVAŞ:Acımasızlık.
AĞLAMAK:Duygu patlaması.
DENİZ:Sukunet,huzur
DOĞA:Tefekkür
HIRS:Yeni öğrendim;korkunçmuş!!!
AYNA:görsellik
RÜYA:Günlük ruh halimi etkiler
HAYALLER:Gerçekleştiğinde mutluluk verici
ÖZGÜRLÜK:Ahlak kurallarıyla sınırlandırılmalı.
FUTBOL: Hiç anlamam:((

arkadaşlar ilk aklıma gelenleri yazdım.umarım absurd cevaplar olmamıştır.
işte benden biraz tanım.hadi tanıyın bakalım:))

işin en keyifli kısmına gelince;
bende çeşnihobby arkadaşımı sobeliyorum.
dilerse cevaplayabilir.

About gonuldenele

buraya da gelmek varmış :)
This entry was posted in sobe. Bookmark the permalink.

8 Responses to >SOBELENDİMMM..

  1. >Güzel cvplar…Teşekkür ederim Hoşgeldin ziyaretin için😉 sevgilerle

  2. >CEVAPLAR ÇOK GÜZEL CNM. ZEVKLE OKUDUM. SELAM VE SEVGİLERİMİ YOLLUYORUM…

  3. >Merhabalar canim, cevaplarin harika, inan ben cok zorlanirdim, sevgilerimle…

  4. egeli says:

    >FİKRİYE’CİM,ELLERİNE SAĞLIK VE AFİYET OLSUN CANIM….MİS GİBİ BİR KURABİYE OLUYOR DEĞİL Mİ???

  5. Bia Veiga says:

    >Heloo,I’m from Brasil and like your works in croche. They are so beautiful. The music at your blog is very good. I have friend whose is going to Turkey today. We work with necklaces, earrings, candle holders, lampshades, bracelets, suncatchers. We have a blog and like if your could visit it. http://www.fazemosdeconta.comSuccess!!!!Bia Veiga

  6. ceyt says:

    >cevaplarını zevkle okudum canım.böylece biraz olsun tanımış olduk seni.kocaman sevgilerimi bırakıyorum…

  7. TAZENANE says:

    >Cevapların çok güzel. Zevkle okudum. Sevgilerimle…..

  8. fatma48 says:

    >Cumanız mübarek olsun!Olsun ki, yürekler atsın Allah Allah diye.Olsun ki, aşk-ı Muhammed gönüllere azık olsun.Olsun ki, paramparça bu ümmet;kardeşlik bilinciyle kaynatılmış, tevhid temeli üzerine kurulmuş,çatısı Kuran, ziyneti sünnet olan bir kaleye dönüşsün!Cumanız Mübarek Olsun.

Leave a Reply

