>güzel ve özlü sözler üzerine

>Her zaman için özlü ,güzel ve anlamlı sözler benim için değerli olan unsurlardan olmuştur.Çok sık değiştiremesemde sayfalarımda günün sözü olarak yeralır beğendiklerim.
bunları bir süre önce hazırlamış ve arşıvımde yayımlamak üzere bekletiyordum.
aşağıda görmüş olduğunuz sözde bunlardan biriydi.
buyrun okuyun;

Image Hosted by ImageShack.us
şimdi diyorsunuz ki bu olması gereken yerde niye değil?
çünkü ben bu güzel ve anlamlı sözün değerini yitirdiğine,birbiri arkasından konuşan insanların bunu bile bile yapmacık dostluklarına,tabiri caizse vıcık vıcık ilişkilerine şahit olduğumdan,
bunu burada yayımlamak istedim.
doğruluyla çelişkiye düştüğüm bir söz sayfanın bu yanında olmalıydı.
şimdi;
sözü fazla uzatmadan şöyle bağlayayım;lütfen yanınızda olmasını istediğiniz kişileri iyi seçin.
dostsanız karalamayın.karaladıysanız dost OLMAYIN!

About gonuldenele

buraya da gelmek varmış :)
This entry was posted in dostlluk üzerine. Bookmark the permalink.

18 Responses to >güzel ve özlü sözler üzerine

  1. akasyakokusu says:

    >canım benim günaydın..ne diyim ben şimdi bu söze..Allah c.c. güvenebileceğimiz bizi biz olduğumuz için aslımızla kabul edecek dostlar versin canım..ayağımıza değil başımıza dostlar bulma dileğiyle..canım milföy aldım akşam.aşamaları ekliycem bir ara..öptüm byby.

  2. eldivenlerim says:

    >gerçektende öyle, çok var bunlardan;) alttaki düğme kurabiye enfes gözüküyor, ellerine sağlık arkadaşım,neşeli günler…..

  3. Anonymous says:

    >bir dost…..birden aklıma aşık veysel,in …dost dost diye nicesine sarıldım,benim sadık yarim kara topraktır..hayatım boyunca çok güzel dostlarım oldu.bunu başıma gelen kaza sırasında çok iyi anladım.. onların iyi dileklerini en kötü anımda yanımda hissettim. moralim hep yükseldi. işte dost böyle bir şey… iyi gününde ,kötü gününde hep yanında… yani ben kara toprağı beklemeden bunu tattım.bahsettiğin insanlar daha gerçek dostu tatmamış.ne diyelim ,onlara da iyidost nasip etsin allah…tabi bir de kıymetini bilmek gerek dostunun…bilmezsen böyle yapmacık ilişkilere kalırsın….

  4. sennur says:

    >Çok acı ama, çok doğru bir söz, zor günlerimizde yanı başımızda tek bir dost yüz görebiliyorsak, şanslılardanız. Tüketim toplumu olduk ya, maddi manevi her şeyi kullanıp bir kenara pek çabuk atar olduk.Sevgiyle kal

  5. >az öncede yazmıştım ama herhelde gelmemiş Alev ablaya katılıyorumcanı gönülden Allah hepimize gerçek dostlukları tatdırmayı nasip etsin kıymetinide bilecek dostlar nasip etsinki yapmacık ilişkilere bırakmasın…

  6. Anonymous says:

    >bir dost .bukonu çok güzel.biraz önce okuduğum kitaptan alıntılar.faydalanılması ümidiyle.. dostluk herşeyden önce bir gönül işidir.onun riya ve aldatmacalarla elde edilebileceğini sananlar hep aldanmışlardır.böylelerinin çevresindeyaltaklanmaya aldanmış üçbeş kolayca aldatılan saf kimse biraraya gelse de, bunların dostluklarını n uzun süreli olacağı kesinlikle olası değildir

  7. Anonymous says:

    >bir dost senkendini aziz tutarsan,başkaları da aziz bilir

  8. >akasyam;dileklerine canım gönülden katılıyorum.sevgili sennur;çok haklısın.herşeyi tüketir olduk.gerçek dostlukları bile..kıymetlim,dostum;az çok biliyorum yaşadıklarını..kolay şeyler değil.gerçek dost kötü gününde yanında olandır zaten.iyi gününde üzerinden menfaat sağlamaya çalışan değil.ama bak ne güzel anıyorsun onları..işte bu kıymet bilmektir.zor anında yanında olana iyi iken sırt çevirmek vefasızlık değilmidir?onlara da iyi dost nasip etsin Allah demişsin ya vefa yoksa eğer iyi dostu Allah nasip etsede görmez vefadan yoksun olan.aynen dediğin gibi.kıymetini bilmek gerek dostunun..sevgili nazardeymesin;insan önce kendi kıymetini bilmeli değilmi?karşıdan beklememeli.kıymeti bilinmedi diye neden sahte dostluklara yönelsinki insan?bu zayıflık değilmidir?yazmıştım.tekrar yazıyorum.yanınızda olasını istediğiniz kişileri iyi seçin.dostsanız karalamayın.KARALADIYSANIZ DOST OLMAYIN!’DOSTLUK VE ARKADAŞLIK TAMAMEN AYRI ŞİLİŞKİLERDİR…YAZIMDA BAHSETTİĞİM SE SADECE YAPMACIK DOSTLUKLARDIR!!!

  9. >KIYMETLİM ,DOSTUM..maşallah kitaba hemen başlamışsın:))ben biraz tembellik ettim.son yazdığın söze eşdeğer güzel bir sözle bitireyim.SİZ İZİN VERMEDİĞİNİZ SÜRECE HİÇ KİMSE SİZE KENDİNİZİ DEĞERSİZ HİSSETTİREMEZ…

  10. şengül says:

    >canım çok güzel bir anlamlı söz seçmişsin her zaman neden arkadaşlaırmızı daha dikkatli seçip acı çekmesek keşke keşke dememek için dost olacak arkadaş bulmak lazım

  11. Nur Kılıç says:

    >Ah canım ya sorma dostluk konusunda öyle doluyum ki deşme yaramı şimdi açılırsam kapanamam o yüzden şunu anladım ki insanın ailesinden başka dostu olmuyor…

  12. cahide says:

    >söz süper.Boşa söylememiş Rasulumuz;”ahir zamanda güvenilir bir dost,helel bir para zor bulunacak” diye.O söylemişse doğru söylemiş.Rabbim bize azda olsa gerçek dostları nasip etsin.(amin)

  13. >dostsanız karalamayın.karaladıysanız dost OLMAYIN! ne kadar da doğru ben 20 yıllık dostumdan feci kazık yedim çok haklısın çok doğru bir yazı

  14. makhina hobi says:

    >selam canım ne güzel bir konu derinn de bir konu şimdilerde sanırım dost bulmak da olmak da zor herşey menfaate dayalı menfaatsiz dostluklarda binde bir Allah’ım hayırlı insanlarla karşılaştırsın bizleri,iyi geceler hayırlı cumalar diliyorum sevgiler

  15. dantel81 says:

    >selam canım çok doğru şeyler bunlar Allah bizleri gerçek dostlarla karşılaştırsın inş.iyi akşamlar dilerim.

  16. TAZENANE says:

    >Gerçekten doğru.Alttaki kurabiyelerde harika yani.Sevgiler.

  17. ARZUMCUM says:

    >güzel yorumunuz için teşekkürler.her zaman beklerim.sevgiler.

  18. OZAY says:

    >Nede guzel yazmıssın.Allah hepımızı gercek dostlarla karsılastırsın.Dugme kurabıyelere bayıldım.Ellerıne saglık.Sevgıler..

Leave a Reply

