>mısır salatası

>bu tarifi uzun bir süre önce Oktay ustanın programından almıştım.pratik ve lezzetli bir salata.

Image Hosted by ImageShack.us

malzeme
kabukları soyulmuş domates
kabuğuyla birlikte salatalık
taze soğan
maydanoz
yeşil biber
haşlanmış mısır
zeytinyağ limon tuz ve bolca kekik
istenirse acı biber sosu ekleyebilirsiniz.
malzemede adet vermedim.ben kişi sayısına göre ayarlıyorum.
kekik bana köre salatanın püf noktası.lezzeti o katıyor.tavsiye ederim efendim:)

About gonuldenele

buraya da gelmek varmış :)
This entry was posted in salatalar. Bookmark the permalink.

7 Responses to >mısır salatası

  1. armina says:

    >armina dedi ki… Ellerine sağlık canım nefis ve sağlıklı bir tarif olmuş.

  2. ceyt says:

    >canım senin için blogumda bir ödülüm var.uğrarsan sevinirim.sevgiler

  3. cahide says:

    >oh ne güzel salata olsunda bana,ne olursa olsun.O kadarki seviyorum.Görüntü tadını fazlasıyla anlatıyor.ellerine sağlık mahire hanım:))

  4. ceyt says:

    >bu mısır salatasını hep denemek istiyordum.bu sefer deniycem.ellerine sağlık canım nefis görünüyor.hayırlı geceler sevgiler..

  5. huriye says:

    >Ellerine saglik canim…nefis bir salata olmus,sevgiler…

  6. muko says:

    >eline sağlık çok güzel görünüyorsevgiler…

  7. akasyakokusu says:

    >Ellerine sağlık Fikriye bacım..Kase benim olsun yeter..Hazıra konmak ne güzelmiş be yaaa:)))

Leave a Reply

