>29 EKİM CUMHURİYET BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN..

>

29 EKİM CUMHURİYET BAYRAMIMIZIN 85. YILI KUTLU OLSUN.BİRAZ NOSTALJİYE NE DERSİNİZ? BUYRUN ÖYLEYSE…

About gonuldenele

buraya da gelmek varmış :)
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

11 Responses to >29 EKİM CUMHURİYET BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN..

  1. akasyakokusu says:

    >caaaanım hadi bakalım..bize bayram hediyesi gibi geldi blogspot.gözümüz aydın olsun..bayramımızda en içten dileklerimle kutlu olsun..öptüm kocaman.

  2. Lucia Russo says:

    >Hi, I’ve coming back from Turkey 2 days ago and love the city. I went to Grand Bazar and get crazy with the colors, shine and smell. Everything is so beautyfull. I hope I will visit your country again.Have a nice week.Luciawww.fazemosdeconta.com

  3. nzlgl says:

    >Sevgili gönüldeneleiki bayramı birden kutluyoruz.Hepimize kutlu olsunçok öptüm canım

  4. armina says:

    >Cumhuriyet bayramın kutlu olsun.

  5. Mardin'den says:

    >Büyük bayramımız kutlu olsun Fikriye’ciğim canım…Anca fırsat buldum..Nice 85 yıllara……..Sevgiyle….

  6. Lucia Russo says:

    >Hi, it’s me again. Could you please tell me the name of this song in your blog? You can visit mu blog if you want.See you,Lúcia

  7. nur_aleyna says:

    >Ziyaretin için teşekkürler arkadaşım :)geç de olsa Cumhuriyyet bayramını kutluyorum..sevgiler..yemekyemek.azeriblog.com

  8. Lucia Russo says:

    >Hi, thank you for answered me.You are very kind.Bye and have a nice day.Lúcia

  9. kezibanyenge says:

    >CUMA’nız Hayırlı bereketli olsun rabbim iki cihan sadeti versin doğruluktan ayırmasın kıyametin şiddetinden kabirin azbından cehennemin ateşinden faydasız ilimden nefsimizin kötülüklerinden cimriliken sana kötü kul olmakan yine sana sığınırım.Odehşetli hesap gününde bizi amelimizle yargılama bizlere rahmetinle muamele et.bizim günahlarımızı o gün ört gizle.AMİN

  10. eylulbahcesi says:

    >amaaaan ben gidip yanlış yere yorum yazmışım:))) seni arıyorum…tatlışım bende artık blogspota geçiyorum wp den vazgeçtim…ama kara kara o kadar konuyu nasıl taşıcamı düşünüyorum yaa..bunun bi kolayı yok dimi illa tek tek taşıcaz:) çooook kocaman öptüm canım

  11. >ay çok güzelmiş link sağol canım ayrıca güzel yorumun içinde çok teşekkür ederim.

Leave a Reply

