>kermes işlerine devam..

>

yine kermesimiz için yapılan bir çalışma..telli kurdele nakışı ile süslenmiş hurç.

About gonuldenele

buraya da gelmek varmış :)
This entry was posted in hurç, kurdele nakışı. Bookmark the permalink.

12 Responses to >kermes işlerine devam..

  1. dnaharikasi says:

    >Ellerinize sağlıkçok gzüel olmuş

  2. Yelda says:

    >çok şık olmuşgeçenlerde Kaplan ın kurdele nakışı rehberi kitabı geçti elime orda gördüm bende bu telli kurdeleyi. Ama ne güzel şeyler yapmışlar hasta oldum valla

  3. Anonymous says:

    >harika işler çıktı.alanlar güle güle kullansın. yapan arkadaşların elleine sağlıkbir dost.yardımların için ayrıca teşekkür ederim.yorucu ,bir o kadar da tatlı işlerde buluşmak dileğiyle

  4. Anonymous says:

    >bir dost. günün sözüne bir söz debenden olsun dedim.cahil kimsenin yanında kitap gibi sessiz ol… ne kadar bilirsen bil,söylediklerin karşındakinin anlayabileceği kadardır.mevlana

  5. makhina hobi says:

    >ne güzel işler böyle üstelikte hayırlı işler ellerinize sağlık canım

  6. nur_aleyna says:

    >Canım dönmüşsün haberim olmamış🙂 aşağıdakı takılar çok güzeldi, ne güzel bi kurs bu böyle… hurç da şık olmuş.sevgiler..yemekyemek.azeriblog.com

  7. eylulbahcesi says:

    >aman da tatlışımın cicisi pek güzel olmuş…resim süslemene de bayıldım öptüm canım benim

  8. >Merhaba arkadaşım Kurban Bayramını kutlar her günün sevdiklerinle beraber bayram sevinci gibi geçmesini dilerim sevgilerimlewww.goloanne.blogspot.com

  9. berceste06 says:

    >ARKADAŞIM SİTENİ ZİYARET ETMEK HER SEFER HOŞUMA GİDİYOR ,ÇERÇEVELERİN ÇOK SENİN İÇİN MAHSURU YOKSA ADRESİNİ VEREBİLİRMİSİN,BLOGSPOTTAN YENİ BİR SİTE AÇMAK İSTİYORUM YARDIMA İHTİYACIM OLDUĞUNDA YARDIM EDERMİSİN?SEVGİLERİMLE,MEVLANA’NIN SÖZLERİDE ÇOK HOŞ ELLERİN DERT GÖRMESİN

  10. berceste06 says:

    >Canım arkadaşım,hayırlı cumalar,gönlünden ne geçiriyorsan rabbin en güzelini ,en hayırlısını nasip etsin sana,dualarında olmak dileğiyle,dualarımdasın,sevgilerimle…

  11. nike shoes says:

    >can u leave ur phone number to me???

  12. >I feel like I have seen in other places similar to the article, but it is not written in detail so that your works!

Leave a Reply

