>örgü babetler..

>

Bunlarda benim ördüğüm babet patikler..
Bana biraz büyük olduğundan hediye edeceğim.ama ilk deneme için fenada olmadı yanii…
:))))
Image Hosted by ImageShack.us

About gonuldenele

buraya da gelmek varmış :)
This entry was posted in örgü. Bookmark the permalink.

33 Responses to >örgü babetler..

  1. Nur says:

    >ellerinize sağlık çok güzel olmuş..

  2. Nur Kılıç says:

    >Büyük oldugunu dert etme bak ablacım inan bunlar kapanın elinde kalır o derece güzel olmuş ama sakla verme kimseye derim hihihi.. ne fenayım degil mi? büyük gelen patigi napim saklayıp desene bana🙂 Neyse ablacım sen bilirsin ben rengine bittim özellikle, yeşil hastası oldugum için :)Ellerine saglık öptüm öptüm öptüm seni

  3. 3prenses says:

    >ay çok güzel,ne hoş bir tesadüf bende örüyorum bunlardan bitirmeye çalışıyorum,az kaldı.ayrıca kitap ayraçlarıda çok güzel

  4. GeCe says:

    >oo eline sağlık canım galiba yeşil renk ışıktan fazla net çıkmamış rengi ama çok güzel olmuş

  5. simayhobievi says:

    >nura derken modelini göster diye bir babet daha geldi bugün karşımıza çok güzeller yaa bayılıyorum bu tür modellere tam benlik eline meğine sağlık güle güle kullan

  6. Lucia Russo says:

    >Olá FikriyeThese shoes are so cute! I suppose that children must love using them.Nice work.Bye,Lúcia

  7. neşe says:

    >ellerine saglık çok güzel görünüyor bir benzerini yengem bana yapmıştı ama tıg ile boncuklu

  8. >arkadaşım örgüden anlamıyorum,böyle güzel şeyler görünce’de özeniyorum.çok güzel olmuş ellerine sağlık ,(bu arada evet manisalıyım ama gurbetteyiz işte)

  9. makhina hobi says:

    >selam canım bende örecem bunlardan gördüm aynı yerde :))ama fırsat olmadı daha sen kaç ilmek başladın ki ? şanslı kimse güle güle kullansın :)ellerine sağlık canım hayırlı akşamlar dilerim

  10. red purple says:

    >bayıldımmm.Ellerine sağlıkSevgiler…

  11. nzlgl says:

    >Sizinde ellerinize sağlık gönüldenelerenk ne kadar güzelkullanan güzel günlerde kullansın inşallahsevgilerimle

  12. cahide says:

    >babetler harika olmuş ellerine sağlık arkadaşım.Mutlu bir haftasonu dilerim…

  13. Anonymous says:

    >canım fikriyem ne şeker kız bu babetler öylee.nur’unkilere benzemiş.çiçeği farklı sadece..madem büyükmüş biraz sayısını eksik yaparsın kendine yine örersin.ören eller sağolsun canım.dikiş diker örgü örer mama yapar üüwww:) yok yok maşaAllah..çok öptüm canım.**http://akasyakokusu.blogspot.com/

  14. >harika olmuş….sıcacıktır şimdi ne güzel..

  15. bir dost says:

    >arkadaşım ellerine sağlık. iyi büyük ördün .ben sebeplendim.çok çıtır bunlar.teşekkürler….

  16. >canım (yarı hemşerim mi?diyeyim )ailem, salihlide oturuyor biz görev icabı buradayız.sen nerelisin?

  17. ayfersultan says:

    >sa.Canım ellerine sağlık çok güzel olmuş.hazır almıştım ama örgü olması daha sağlıklı.A.E.O.

  18. elay says:

    >s.a.hayırlı geceler canım.ellerine sağlık.çok güzel olmuş ya,hem sayfanın rengi ile de uyum sağlamış babetin rengi.yeni haftada herşey gönlünce olsun.a.e.o.

  19. izmirli says:

    >maşallah ellerinize sağlık on parmağınızda on marifet sizi her fırsatta takip ediorum her açışımdı yeni modellerinizle karşılanıyorum çok güzel tekrar emeğinize sağlık.

  20. ÖZLEM says:

    >Çok cici olmuş canım! ellerine sağlık! şanslı bayan güle güle kullansın.iyi akşamlar.

  21. ELBİSTANLI says:

    >Ellerine sağlık canım çok güzel olmuş..yeni gelen haftaya sağlıkla,huzurla ve neşeyle başlayıp bitirmen dileğiye hayırlı geceler.

  22. Büşra says:

    >Çok şirinler,ellerine sağlık.

  23. derya says:

    >Süper emeğine sağlık arkadaşım renkte harika mutlu haftalar öptüm…

  24. bir dost says:

    >bu akşam beş şiş aldım .dikişsiz beş şişle deneyeceğim.bakalım nasılolacak. sevgiler

  25. Lúcia Russo says:

    >Olá Fikriye,It is nice to come and find some messages from Turkey. I like it so much. Did you like my paintings? I have been studying for 2 years and it’s such a pleasure. I love to paint.Bye and have a nice week, dear friend,Lúcia

  26. Nur Kılıç says:

    >:) Kolay gelsin ablacım inşallah cabucak biter bizde görürüz🙂

  27. armina says:

    >Çok güzel olmuş, ellerine sağlık canım.

  28. #fatma# says:

    >ellerinize sağlık çok hoş olmuşlar ama nasıl yapıldığına yazsanız yani rica etsemmm:)))

  29. ELBİSTANLI says:

    >Hayırlı akşamlar.Filistin için 1000 fetih okuyoruz.bende okurum dersen katılımını bekliyoruz..

  30. murelce says:

    >canım süper olmuş bunlar.hemen kızımla kendime örmek istiyorum ama ne olur açıklamasını da yazarmısın….çoooook sevgiler

  31. elay says:

    >s.a.hayırlı geceler canım.herşeyin gönlünce olması dileği ile a.e.o.

  32. >Canım,ellerine sağlık. Ne demek fena olmamaış. Süper olmuş. Renklerine bayıldımçSevgiyle kal.

  33. aylinhobi says:

    >canım ellerine saglık çok güzel olmuş fotoları hangi siteden süslüyorsun canım beni bilgilendirirsen sevinirim sevgiler…

Leave a Reply

