>karşınızda bebek patikleri..(converse)

>

…..Converse ayakkabımı deseydim acaba?
yapımı çok kolay bu patikleri dün akşam canım ailem dizisini izlerken ördüm.
Image Hosted by ImageShack.us

About gonuldenele

buraya da gelmek varmış :)
This entry was posted in örgü, patik. Bookmark the permalink.

16 Responses to >karşınızda bebek patikleri..(converse)

  1. mahperi says:

    >Ellerine sağlık. Çok güzel olmuş. Ayakkabı gibi duruyor.

  2. >bence çok sevimli ayakkabı olmuşlar… ellerine sağlık arkadaşım…

  3. Ayça says:

    >Allahım yarabbim, nasıl sevimli olmuş bunlar böyle… Küçük afacanımız sanki bunlarını ayağına giyip, basketbol oynamaya gidecek gibi. Cüce dev adam:)) Ellerine sağlık pek güzel olmuş.

  4. makhina hobi says:

    >ayy çok cici bunlar oğlanın patik yaşı geçti etraf da hamile çok bir tane de ben öreyim bari :))canım ailemi bende severek izliyorum hele samimm seni öldürürüm lafına bayılıyorum :))hayırlı günler sevgiler canımm

  5. bir dost says:

    >ay bular çok güzel olmuş arkadaşım.ellerine sağlık da bunları kim kullanacak acaba…………şöyle küçücük bi tane olsa da koklasak.sevgiler

  6. Lúcia Russo says:

    >Hi, how are you?This is a beautiful work, I love kid’s stuff. And love the colors.Bye and kisses,Lúcia

  7. sarıgül says:

    >çok güzel olmuş

  8. ELBİSTANLI says:

    >Ateş düşer cana aşk olur tüter,Mevlam isteyince taşta gül biter,Bir selam bir dua o bize yeter,Dualarda birleşmek ümidiyle,Cumamız mübarek olsun….Ayyy bayıldım bu patiklere mutlaka denemem lazım nasılsa çok şükür Allah a yeğen çok giyer birisi..ellerine sağlık şanslı sahibi güle güle giysin..

  9. eylulbahcesi says:

    >yerim ben bunları yerim:) bebek converseleri bayıldım eline sağlık tatlışım

  10. >Ayy bayıldım ben bunlaraBizde bir yeğen var ona hemen yapmalıyım.Emeğine sağlık.

  11. simayhobievi says:

    >minik spor ayakkabısı gibi eline emeğiene sağlık canım

  12. embir says:

    >ne kadar hamarat bir kadınsın sen yahu, bunlara bayıldım, kendi ayağıma göre yapmak isterim ama yok bu işi ben anneme mi havale etsem :))

  13. NAZLICA says:

    >Çok güzel olmuş gerçekten Converse modeli patiklerin. Ellerine sağlık.

  14. Büşra says:

    >Çok şıklar ellerinize sağlık.

  15. örgüdelisi says:

    >merhabalar patikler bir harika hemen oğluma bir tane örmek istiyorum.etraf kız patiğinden geçilmiyor.bu patiği gördüğüme çok sevindim.ellerinize sağlık.bu arada ben de bloggerdayım.sayfama beklerim efendim.

  16. sufi says:

    >Bu patiklere bayıldımmm.

Leave a Reply

