>yine bebişlere patik:))

>

Bebiş patiklerinde hızımı alamayıp birde bunları sıkıştırıverdim bügün araya..
yayınlamadan da yatsam uyku tutmazdı:))
yapımını aşama aşama resimledim.onları bir kaç gün içinde diğer sayfamda yayınlarım.
tabi ki beğenirseniz..

Image Hosted by ImageShack.us

About gonuldenele

buraya da gelmek varmış :)
This entry was posted in örgü, patik. Bookmark the permalink.

24 Responses to >yine bebişlere patik:))

  1. >harika olmuş…benim hala pembelerde gözüm…:)

  2. >çok güzeller her iki renkte çok hoş:))ellerine sağlık…

  3. NzlGl says:

    >Ellerinize sağlık arkadaşımÇok güzel olmuşlar tam bizim ikizlere göre ben mavi ve pembeyi alıp gidiyorummmmmmsevgiler

  4. tatesal says:

    >Bu patikler harika olmuş,,Ellerinize sağlık..

  5. derya says:

    >Canım muhteşemler ayrıntıları sabırsızlıkla bekliyorum,hayırlı cumalar…

  6. Nur Kılıç says:

    >Oyyyy converselerde bunlarda harika yaaaa offf bende örmek istiyooom banane…Eline saglık ablacııııım…

  7. Ayça says:

    >Tamam karar verdim. Annemi sayfanın başına oturtacağım, seninle tanıştıracağım ve aradan çekileceğim. Ne yaparsan yap artık… Böyle güzel modeller yapıyorsun kıskandırıyorsun bizi yaaaa:))) Ellerin dert görmesin inşallah maşallah:)

  8. Nur says:

    >çookk güzel olmuş bayıldım ben bunlara ellerinize sağlık..

  9. GeCe says:

    >oy oy hepsi ne kadar tatlı

  10. >Çok şık patikler.Hepsine bayıldım.Yapılışını anlat bir ara da yeğenime yapayım.Ellerine sağlık…

  11. sarıgül says:

    >araya sıkıştırdıkların bunlarsa normalde yaptıklarını düşünemiyorum.çok güzel harika olmuş bence

  12. birdutmasali says:

    >ne kadar güzeller.. çokda muntazam.eline sağlık canım.. çok şekerler.. sevgiler, iyi hafta sonları diliyorum

  13. dantel81 says:

    >ayyyy canım çok şirinler bunlar bayıldımmutlu bir akşam dilerim canım sevgiler…

  14. armina says:

    >Çok tatlılar, renkleride çok güzelmiş. Eline sağlık canım.

  15. eylulbahcesi says:

    >bayıldım bayıldım harikasın tatlışım ellerine sağlık süper olmuşlar

  16. ÖzLeM says:

    >Çok tatlılar bebegim olsada işlesem giydirsemm🙂 ellerine sağlıkk çok güzeller..sevgiler..

  17. Lúcia Russo says:

    >Oh my God, what a lovely baby!And these baby’s shoes are so cute, so delicate… I love it.Kisses for you,Lúcia.

  18. orgueli says:

    >çok şekerler ellerine sağlık.

  19. >Selam kardeşim seni mimledim.Bloğumda soruları yayınladım.Bilgin olsun.Sevgiler.

  20. Yelda says:

    >Bayıldım ben bu patiklere harika olmuş ellerinize sağlık

  21. makhina hobi says:

    >selam canım çok çok şirin olmuşlar ellerine sağlık,hayırlı bereketli haftalar dilerim sevgiler

  22. embir says:

    >ay şahane olmuşlar, gülleri de çok yakışmış, çok sevimliler.

  23. sibel says:

    >çok cici olmuşlar

  24. AskinAy says:

    >ay bunlar ne sirin patikler böyle bayildim,emegine saglik,sevgiler..

Leave a Reply

