>bir geri dönüşüm hikayesi:))

>

Dün gece içinde el işlerimle ilgili ufak tefek malzemelerimin bulunduğu kutuları yapışkanlı kağıtla kaplayıp daha bir şık görünmesini sağladım.
Boyutları farklı farklı olan bu kutular kaplanınca hoş bir görüntü oluşturdu.
İşte aşama aşama resimleri;
Image Hosted by ImageShack.us
Kutuların ebatlarına göre kağıdın tersinden çizip kestim.
Üstteki kağıdı sıyırarak dikkatlice yapıştırdım.

Image Hosted by ImageShack.us

En sonunda sim kordonla ek yerlerinin kamuflajını yapıp tamamladım.
İşte evdeki bilimum dikiş malzemelerimi toplayan kutular böylece şıklaşmış oldu.
Sizler nasıl buldunuz?

About gonuldenele

buraya da gelmek varmış :)
This entry was posted in geri dönüşüm uygulaması. Bookmark the permalink.

40 Responses to >bir geri dönüşüm hikayesi:))

  1. elay says:

    >s.a.hayırlı geceler canım.yeni haftada herşey gönlünce olsun.a.e.o.

  2. beyaz mendil says:

    >Harika olmuş hayatım,ben bu tür kutuları hep atıyordun.Bundan sonra atmayacağım:))Teşekkürler

  3. saniye says:

    >çok şık olmuş iyi günlerde kullan,bir dokunuşla nasıl değişmiş

  4. #fatma# says:

    >MARİFETLİ OLMAK BU HERHALDE MÜKEMMEL GÖRÜNÜYORLAR ELLERİNİZE SAĞLIK

  5. nihan says:

    >çok çok güzel olmuşlar.ellerine sağlık.sağlıcakla

  6. Anonymous says:

    >pek sevimli olmuşlar ellerine sağlık. Ne koysan olur artık bunlara. adadenizi

  7. sarıgül says:

    >yine döktürmüşsün arkadaşım harika olmuşlar ben de yapacağım hemen kıskandım valla:)

  8. makhina hobi says:

    >harika olmuşlar canım ellerine sağlık,iyi fikir tez zamanda denemem lazım:)sevgiler

  9. mahperi says:

    >Kutular çok şık görünüyor.

  10. mahperi says:

    >Kutular çok şık görünüyor.

  11. GeCe says:

    >wuaav harika olmuş gerçekten bayıldım

  12. NzlGl says:

    >Elinize sağlık çok güzel olmuşlar güle güle kullanın.sevgilerimle

  13. örgüdelisi says:

    >ellerinize sağlık,çok güzel fikirler üretiyorsunuz doğrusu.yeni kutularınızı güle güle kullanın.

  14. ORGUKNIT says:

    >vallahi bayıldım bu çalışmanakağıdın çiçekleride çom hoşmuşellerine sağlık…sevgiler…

  15. >tüm yaptıkların gibi bunlarda harika olmuş ellerine sağlık ..bende kahve kutusunu bitti diye atacaktım ne iyi fikir hemen yapışkanlı bir kağıt alacağım …sevgiyle kal …

  16. zehra says:

    >cok guzel olmus bunlar boyle ellerıne saglık bende yapcam ya her goırdumue ımrenıyorum

  17. ayfersultan says:

    >sa.tek kelime ile süper bu tip çalışmaları seviyorum..iyi günlerde kullan sevgiler..

  18. >slm önemli olan ihtiyac olanı almak deyil elinde olanı deyerlendirmek işde bu senin yaptığın gibi tüketen deyil üreten olmak çok güzel olmuşlar hediyede edebilirsin çok güzel bir çalışma olmuş tebrik ediyorum sevgiler canım

  19. SEZGi says:

    >çok şık olmuşlar ellerinize sağlık

  20. >kutular çok şık olmuş arkadaşım…ellerine sağlık…

  21. OZAY says:

    >Cok guzel olmuş canım .Bende pek severım boyle el işlerıyle ugrasmayı.Sevgıler benden sana

  22. Yelda says:

    >Ne zaman uğrasam hayran kalıyorumButarz kutuları seviyorumhazırları çok pahalı. bende yeni konserve kutularını kapladım polarla ve kumaşla fot. ayarlamam lazım. Birde böyle deneyeyim bayıldım çünküEllerinize sağlıkSevgiler

  23. bir dost says:

    >iyi akşamlar arkadaşım.güle güle kullan.

  24. lavantin says:

    >herkes kutularını bir güzel yenilemiş arkadaşım ama seninki de bir hoş olmuş bir cici olmuş,desen secimi ve bordür bir harika olmuş ellerine sağlık

  25. akasyakokusu says:

    >Fikriye’cim çok güzel olmuşlar canım..Eldekini değerlendirmek uzun ömürlü hale getirmek en güzel değerlendirme..Yoksa onca para verilip alınıp herşey yapılır dikilir bencede..Bazen margarin-deterjan kutularını bile atmıyorum bende..Zaten senin elinden herbeceri geliyor maşaAllah subhanAllah canım..Öptüm kocaman..

  26. Lúcia Russo says:

    >Hi my dear, how are you?very beatiful works I always find here. I love the candle. And the work with the cans, they look fantastic. Very nice work.Bye and a kiss for you,Lúciawww.fazemosdeconta.com

  27. örgücan says:

    >arkadaşım,ellerine sağlık çok güzel olmuşlar bazan güzel kutuları atmaya bende kıyamam bu da fikir oldu bana paylaşımın için teşekkürler,bilgisayar oyunlarına bilgisayar dayanamıyor ve bazan uzak kalıyorum sizlerden ve bloğumdan .sağlığın iyidir inşallah?,sevgilerimi bırakıyorum sağlıkla kal

  28. >Canim cok degisik ve cok guzel olmus. Teneke kutulerim senin sayende renklenecekler ellerine saglik.cikolatali ruloyu deneyip begenmene sevindim nefis bir lezzet Sizlere afiyet bal seker olsun.Kucak dolusu SEVGİLER

  29. yaprak Engin says:

    >TEŞEKKÜRLER GÖNÜLDENELE İLK ZİYARETCİM HATTA İLK YORUM YAZAN SEN OLDUN ÇOK SAĞOLASIN BENİ ÇOK MUTLU ETTİN

  30. Nur says:

    >çok güzel olmuş ellerinize sağlık..

  31. harosa says:

    >BAYILDIM DOĞRUSU BU YAPIŞKAN KAĞITLAR NERELERDE SATILIYOR ACABA!

  32. ahsapboyaci says:

    >teşekkür edrim arkadaşım benim için dua edin hayırlı akşamlar

  33. AskinAy says:

    >emegine saglik harika olmus:)cok begendim,sevgiler..

  34. cesniihobby says:

    >Becerikli insanın hali başka oluyor canım.Ne kadar hamartsın arkadaşım.Güle güle kullan.

  35. selmatozan says:

    >çok hoş görünüyorlar, ince uzun olanından bende de var epeydir duruyor ne atıyorum nede nasıl kullanacağıma karar verebiliyordum, bana güzel bir yol gösterdin..

  36. rana says:

    >ben hep söylüyorum zaten ne kadar becerikli ve hamarat olduğunu senin sayfana gelmek beni çok mutlu ediyo harikasın fikriye ablamı desem bacımmı desem birsürü kutu atmışımdır şimdiye kadar sinir oldum kendime kızıyorum şimdi gerçi bu kutulardan yabancı bloglarda görmüştüm ama nasıl kaplanıyo nasıl yapılıyo bilmiyorum senin sayende bende yaparım artık teşekkür ederim canım allah sana kolaylık versin nazarlardan korusun amin çok öptüm cuman mübarek duaların kabul olsun.

  37. armina says:

    >Harika olmuşlar, güle güle kullan canım ellerine sağlık.

  38. embir says:

    >Canım bu hafta ziyaret edemedim seni, ama bil ki yaptığın güzellikleri büyük bir sevinçle takip ediyorum.Kutularını çok güzel ve muntazam kaplamışsın. Emeğine sağlık.

  39. dantelistan says:

    >ne güzel olmuş harika fikir ellerine sağlık

  40. Aruze59 says:

    >bende evdeki kolilerimden bazısını bu şekilde yapıp ahşap boyamadaki boyalarımı ve kızımn odasına oyuncak logoları için kullandım..bunlarda harika olmuş fransız tarzı:)

Leave a Reply

