>SINAV ZAMANI…

>

Güzel yorumlarıyla beni her zaman motive eden güzel yürekli arkadaşlarım;bu hafta sonu sınavlarım olduğundan tabii bende ders çalışma modunda olduğumdan sayfalarınızdaki güzellikleri görmeye gelemiyorum.

İnşallah sınav sonrası yeni güncellemeler yapıp gezmelere geleceğim.

Bana şans ve başarı dileyin olurmu?

About gonuldenele

buraya da gelmek varmış :)
This entry was posted in hayata dair. Bookmark the permalink.

35 Responses to >SINAV ZAMANI…

  1. >canım ALLAH kolaylıklar versin kıyıda köşede ne varsa aklının ucuna getirsin sana başarılar dilerim sevgiler canım.sana bol bol YA ALİM YA ALLAH cekmeni tavsiye ederim mutlaka faydasını göreceksin

  2. >allah yardımcım olsun eşimde hazırlanıyo harıl harıl umdugunuz gibi geçsin emeklerınızi zayi etmesin allah

  3. >allah yardımcım olsun eşimde hazırlanıyo harıl harıl umdugunuz gibi geçsin emeklerınızi zayi etmesin allah

  4. ayfersultan says:

    >sa.RABBİM zihin açıklığı versin başarıcagına inanıyorum güzel haberlerini beklerim.sevgiyle kal.A.E.O

  5. sarıgül says:

    >Allah yardımcın olsun.dualarım seninle

  6. Nur says:

    >Allah yardımcın olsun başarılar..

  7. krizantem says:

    >Başarılar diliyorum canım. Çabuk gel:)

  8. >başarılar arkadaşım

  9. >Canım,Allah yardımcın olsun. Dilerim çok başarılı olursun.Sevgiyle kal.

  10. ESRADAN says:

    >su gibi kolay akan bir sınav olur inşallah.rastgele,başarılar

  11. *kelebek* says:

    >*kelebek* şans perilerini sana üfledi …booolll şanslar ..

  12. örgüdelisi says:

    >sınavlarında başarılar.dönmeni sabısızlıkla bekliyoruz arkadaşım.

  13. Yelda says:

    >Canım kolay gelsinBaşarılar diliyorum

  14. GeCe says:

    >başarılar dilerim inşallah kolayca geçer

  15. GeCe says:

    >başarılar dilerim inşallah kolayca geçer

  16. NzlGl says:

    >Allah yardımcınız olsunumarım başarılı olursunuz, kolaylıklar diliyorumsevgiler

  17. Lúcia Russo says:

    >Hi my dear, how are you?I am missing you…Come to visit me some day.Bye and kisses,Lúcia

  18. >Meraba gönüldenele merak ettimde sen kaç yaşındasın ve hangi sınava hazırlanıyorsun ben 8. sınıf sbs sine hazırlanıyorumda. bu arada sınavda başarılar benim için dua et

  19. beyaz mendil says:

    >Sana bol şans diliyorum hayatım.Sevgilerimle

  20. akasyakokusu says:

    >canım benim.sana bol başarı ve zihin açıklığı diliyorum.peki ne zaman belli oluyor sonuçları.söylersin dimi.çok öptüm.

  21. bir dost says:

    >allah zihin açıklığı versin.kolay gelsin….

  22. gydr1992 says:

    >canım Allah yardımcın olsun…bitir artık şu sınavları gezelim.olmazmı…sevgiler gülay

  23. sarıgül says:

    >sayfama uğrar mısın canım.mükemmel ve akıllıca çalışmaların bu ödülüü fazlasıyla hakediyor.sevgiler

  24. >ALLAH zihin açıklığı versin. Mutlu sıcacık bol güneşli hafta sonu diliyorum, sevgiler, öptümmmm.http://supprusstaki.blogspot.comhttp://supprussceyiz.blogspot.com

  25. sesiber says:

    >Başarılar arkadaşım, Allah zihin açıklığı versin.

  26. gelincik says:

    >allah zihin açıklığı versin başarı seninle olsun inşallah. sen ne istiyorsan yaparsın hiç şüphem yok ama merak ettim sınav ne için açık öğretim falanmi allah yardımcın olsun öpüyorum kocaman

  27. *kelebek* says:

    >nerelerdesin ???

  28. >sınavda başarılar dilerim

  29. >sınavında başarılar diliyorum

  30. >bol şans ve başarı diliyorum.

  31. >Bugün ki sınavın iyi geçtiğine eminim. Yarınki için başarılar…

  32. cahideninelleri says:

    >tüm kalbimle başarılar dilerim arkadaşım.Allah muvaffakiyet versin sevgilerimle…

  33. #fatma# says:

    >evtt sınav zamanı allah kolaylık versin ama bu gün bakabildim bende bloglara ve inşallah iyi sonuçlarla atlattık bu ara sınavı sevgilerlee:))

Leave a Reply

