>NEYDİ ,NE OLDU :))

>
Daha önce gördüğünüz mahcup hanım anahtarlığı yaptığımda promosyon verilen bir anahtarlığın halkasını kullanmak için çıkardım.
Baktım anahtarlığın şekli çok hoş.
Bende atmaya kıyamayıp onu bu şekilde değerlendirdim.
Önce reklam olan kısımları çıkardım.Minik bir kurdele işi yapıp kumaşımın altını elyafla metale yapıştırdım.
Kenarlarına minik inciler diktim…..

Image Hosted by ImageShack.us

Veeee….artık o bir kolye ucu…

Image Hosted by ImageShack.us

Nasıl buldunuz?

About gonuldenele

buraya da gelmek varmış :)
This entry was posted in kolye ucu, kurdele işli kolye. Bookmark the permalink.

26 Responses to >NEYDİ ,NE OLDU :))

  1. ahsapboyaci says:

    >sevgiler hayırlı hafta sonları canım iyi geceler

  2. >nasıl bulunabilir.tek kelime ile muhteşemm …harika olmuşellerinize sağlık

  3. >Ne kadar güzel,Hem kolye güzel hemde zamanı, atığı değerlendirme güzel.TebriklerSevgiyle…

  4. >Ayrıca sizlerin sayfalarında gezinmek çok hoşuma gidiyor.Çok eskilere, (viski şişesine elbise ördüğüm) günlere gidiyorum.Bizim zamanımıza,kibritlik, tencere altlığı gibi benzeri el ürünleri.Genç tasarımcılar şimdi birer harika.

  5. >tek kelime ile muhteşem olmuşşşş.elinize sağlık.çok güzel düşünüp,çok güzel yapmışsınız.hayırlı geceler

  6. >Süper bir fikir olduğunu daha önce söylemiştim ama şimdi de söylemeden edemeyeceğim. Ayrıca kurdelalı hırkanla çok şık durmuş arkadaşım:))

  7. harosa says:

    >GÜNAYDIN CANIM KOLYE UCU ÇOK GÜZEL OLMUŞ BANA Bİ UĞRAR MISIN

  8. lavantin says:

    >arkadaşım bir süredir kimseye yorum yazamamıştım.Bu işin yalnız bir harika olmuş.Yorumlarda iyi geliyor.Çokkk iyi ellerine sağlık

  9. saniye says:

    >harikarlar yaratmış ellerine sağlık

  10. *kelebek* says:

    >herzamanki gibi süpersin ..senin bebişi örnek alıp bende bebişler yaptım ama benimkilerin yüz ifadeleri mahçup değil, arsız oldu belki haftaya bloğuma koyarım ama gülmek yok …:))

  11. krizantem says:

    >Harika olduğunu birkez de buradan söylüyorum, ellerin dert görmesin arkadaşım, tabi ciğerlerinde:)

  12. >akıl akıldan üstündür valla iyide olmuş çok hoşş

  13. NzlGl says:

    >Arkadaşım ne yazayım bilmiyorum ki Buluş güzel yapım güzel ortaya çıkan harikaellerinize ve gözlerinize sağlıksevgilerimle

  14. örgüdelisi says:

    >gerçekten müthişsin.hem fikir hem de uygulama harika olmuş.eline sağlık.

  15. OZAY says:

    >Vallahı ne guzel olmuş ellerıne saglık.Kucak dolusu sevgıler..

  16. >Canım,ellerine sağlık. Muhteşem olmuş. Becerikli olmak çok güzel bir şey. Hem becerikli, hem yaratıcı olmak sa süper.Bir de çalışkan olunca böylesine güzel şeyler ortaya çıkıyor.İyi günlerde kullan canım.Sevgiyle kal.

  17. eylulbahcesi says:

    >geçen geldim resimler açılmadı göremedim şimdi baktım …ne diyebilirim ki şahane harika süper…bayıldım bu kolyeye sen çok beceriklisin tatlışım ellerine fikrine sağlık

  18. bir dost says:

    >çoooooook çoooook güzel.ellerine sağlık güle güle kullan canım.fikir de müthiş yalnız

  19. nrhnmrl says:

    >bayıldığımı yine söylemek istedim ellerine sağık canım

  20. kedicibasi says:

    >çok güzel bir fikir olmuş.ellerinize sağlık

  21. >fazla söze gerek yok canım tek kalime harikaaaaaaa olmuş sevgiler

  22. >vallahi süper olmuş canım.marifet böyle bişey demek ki…sevgiler…

  23. >harika bir iş çıkarmısın süper olmuş klasik broşlara benzemiş kolyen sağlıkla kullan canım

  24. mehtap says:

    >Çok güzel bir fikir.Yüreğinize sağlık.evde böyle promosyon anahtarlıklar mevcut.Bende sevmiyorum.ne iyi, ne güzel fikir verdiniz.teşekkür ediyorum.sevgiler.

  25. Nena3110 says:

    >Oh, this is wonderful blog! You have a gold hands! Your work is so beautful, everything on blog.

  26. Aruze59 says:

    >kesinlikle cok şrin olmuş.marifet, beceri,üretken olmka işte bu bence..ellerinize sağıl banada beklerim inş buyrun.arkadasım olursanız cok sevinirim..bbye

Leave a Reply

