>kristal boncuklu küpeler

>

Yine uzunca bir ara verdim.
23 Nisan tatilinden faydalanıp il dışında okuyan oğlumun yanına gittim.
Özlem giderdik.
Aşağıda yazdığım hırsızlık konusuna gösterdiğiniz destek ve duyarlılık için çok teşekkürler arkadaşlar.
Böyle birşey nasıl olur anlamadım.Düpedüz hırsızlık bu.
Adres bulur bulmaz gerekli şikayetlerimi yapacağım.
Neyse…
Takı yapımı hakkında bişey bilmesemde ara sıra kendimce bişeyler yapmak hoşuma gidiyor.Bu küpelerde onlardan biri.Kristal boncukları halka üzerine telle sararak yaptım bu küpeleri.
Aslında tarzım değil .Hediye ederim artık:)

Image Hosted by ImageShack.us

About gonuldenele

buraya da gelmek varmış :)
This entry was posted in küpe, takı yapımı. Bookmark the permalink.

20 Responses to >kristal boncuklu küpeler

  1. ds handmade says:

    >ne güzel olmuş bunlar böyle. şıkır şıkır. ellerine sağlık.

  2. zehra says:

    >ellerınıze saglık cok sık olmus bunlar boyle

  3. >çok hoş olmuş özellikle rengi ne kadar güzelmişellerinize sağlık.

  4. >Bence de ne yap ne et haber ver. Takı olayını da bilmek dert değil ki içinden gelsin yeter üretmek olsun değil mi?

  5. >güzel olmuş bence hedıyeyı alan gule gule kullansın artık

  6. Lúcia Russo says:

    >Hi my dearLovely earrings!beautiful and so delicate.Nice work.Bye,Lúcia

  7. >şık olmuşlar eline sağlık canım sevgiler

  8. Nihan says:

    >inci boncuk tam benim işim yani benlik.çok güzel ellerine sağlık.sevgiler

  9. >Renkleri çok uyumlu olmuş, tam yazlık, denizi çağrıştırdı bana. Ellerine sağlık hamarat arkadaşım.

  10. *kelebek* says:

    >evet evet hediye et birisi mutlu olsun ..bende metal alerjim var o yüzden yaptığım takıları hep hediye ederim ..

  11. lemanice says:

    >güzel dileklerine teşekkürler.küpeler çok cici marifetli arkadaşım benim.sevgiler.

  12. beyaz mendil says:

    >Küpeler çok şık eline sağlık hayatım.Sevgilerimle

  13. #fatma# says:

    >blogumda bir şey var senin için uğrarmısın

  14. şengül says:

    >ellerine sağlık çok güzel olmuş küpelere bayıldım ablacım emeklerine sağlık emeğe saygısı olmayanları kınıyorum……..

  15. sarıgül says:

    >çok güzel ve şık olmuş ellerinize sağlık.ne güzel değilmi hasret gidermek.bende tatilde kayınvalidemlere ankaraya gittim.çok güzel kısa,yorucu ama çoooook güzel.

  16. ESRADAN says:

    >ellerine sağlık canım.DİKKAT , SİZİNLE ÇOK ÖNEMLİ BİR BİLGİYİ PAYLAŞMAK İÇİN SİTEME BEKLİYORUM. SEVGİLER ARKADAŞIM

  17. harosa says:

    >ellerine sağlık canım sevgiler

  18. bir dost says:

    >dökülüyooor,dökülüyoooor.gönülden eleden marifet dökülüyooor.gidip toplamak ,faydalanmak isteyenlere duyuruluuuuur..

  19. GeCe says:

    >demek takıya başladık harika

  20. sibel says:

    >bilmeden yaptığın buysa bilerek yaptıklarını bekliyoruz.

Leave a Reply

