>yine ve yeni ödül

>

Sevgili fatma arkadaşımın verdiği bu ödülü bende listemdeki tüm arkadaşlarıma gönderiyorum:))

About gonuldenele

buraya da gelmek varmış :)
This entry was posted in hayata dair. Bookmark the permalink.

5 Responses to >yine ve yeni ödül

  1. >haettiğine inanıyorum canım haırlı olsun sevgiler

  2. bir dost says:

    >kapsamını anlayamasam da ödülün hayırlı olsun arkadaşım.bnen de sana vefalı dost ödülümü sunuyorum .alır mısın, kabul eder misin.

  3. *kelebek* says:

    >merhaba nasılsın ??tebrik edrim ..mutlu ve huzurlu bir haftasonu dilerim ..

  4. zehra says:

    >senı mımledım🙂

  5. zehra says:

    >seni mimledim:)

Leave a Reply

