>ANNELER GÜNÜMÜZ KUTLU OLSUN

>Image Hosted by ImageShack.us

FEDAKARLIĞINDA ,MERHAMETİNDE,SEVGİSİNDE SINIR OLMAYAN ;
ANNELELİK VASFINI TAŞIYAN TÜM ANNELERİMİZİN ANNELER GÜNÜNÜ KUTLUYORUM.

About gonuldenele

buraya da gelmek varmış :)
This entry was posted in hayata dair. Bookmark the permalink.

16 Responses to >ANNELER GÜNÜMÜZ KUTLU OLSUN

  1. >bende hem sizin hemde tüm annelerimizin anneler gününü kutlarım ablacığım

  2. >Canım,bende tüm annelerin anneler gününü kutluyorum.Sevgiyle kal.

  3. berkbuket says:

    >anneler gününü kutluyorum canım.

  4. >iyi geceler ben geldim tanışmak için..daha önce gelmedim dimi? okadar dolandım ki beynim sulandı:))bide kafam karıştı diger blog içimden geldigi gibi benimde takibe aldıgım var??ala ala bilmeden aynı kişilerimi aldım ben ya dedim:))sevgilerimle

  5. ELBİSTANLI says:

    >Yüreginde huzur ve mutluluk; gözlerinde ve yüzünde gülücük eksik olmasin hiçbir annenin.Tüm anneler ve anne adayları anneler günümüz kutlu olsun..hayırlı geceler.

  6. şengül says:

    >Canım anneler günü kutlu olsun her günün anneler günü gibi güzel olsun

  7. >TÜM ANNELERİMİZİN ANNELER GÜNÜNÜ KUTLUYORUM.CANIM:)

  8. Anonymous says:

    >anneler günün kutlu olsun canım…sevgiler gülaywww.gydr1992.blogspot.com

  9. ada ve deniz says:

    >anneler günün kutlu olsun

  10. >Canıııııım arım balım petegim🙂 Anneler günün kutlu olsun öptüm seni yanaklarından.

  11. Eylem says:

    >anneler günün kutlu olsun.Sevdiklerinle beraber mutlu daha nice anneler günü geçrmen dilegiyle.sevgi hep yanında olsun.

  12. bir dost says:

    >anneler günün kutlu olsun canım.ÇOCUK DA YAPARIM KARİYER DE.COM da seninle yapılan röpörtajın yayınlanmış.çok duygulandım.tebrik ederim arkadaşım .öpüyorum seni

  13. ŞANSLI says:

    >Anneler günün kutlu olsun.Sevgiler

  14. NzlGl says:

    >Anneler gününüz kutlu olsunsevgilerimle

  15. >Canım benim hediyelerini güle güle kullan..Allah c.c. ağız tadınla yaşam sürdürsün..amin.ropörtajınıda okudum..daha yakından tanıdım ehhh simanıda görmüş oldum..canım benim öptüm kocaman..biliyorum azcık geç oldu anneler gününü kutluyorum..nice sevgi dolu günlere..

Leave a Reply

