>muhabbet kuşları

>Daha önce polar parçalarından yaptığım kapı süsünden sonra birde bu muhabbet kuşlarını yaptım.
Kuşları ördüğüm minik bir kalp ve organze kurdeleye diktim.
Yeni evlenecek bir çifte hediye..
Muhabbetleri kuşlar gibi bol olsun inşallah:)))))

About gonuldenele

buraya da gelmek varmış :)
This entry was posted in kapı süsü. Bookmark the permalink.

15 Responses to >muhabbet kuşları

  1. >renkler düşünülerek mi tasarlandı:)) tam benlik olmuş ay bazen yorum yazmaya çekiniyorum ben aman budaa herşeye maydonoz derlermi? bıkarlarmı felan diye:((bütün çiftlerin muhabbeti bol olsun..

  2. >çok şekerler yaa eline sağlık canım benim

  3. ŞANSLI says:

    >Çok güzel ve anlamlı bir hediye olmuş.Eline sağlık.Muhabbetleri çok olsun inşallah!Hayırlı sabahlar

  4. OZAY says:

    >cOK TATLI OLMUŞLAR CANIM.eLLERINE SAGLIK .TUM SEVENLER HER ZAMAN BU KUŞLAR GIBI MUHABBETLI OLSUNLAR DEYIP KUCAK DOLUSU SEVGILERIMI GONDERIYORUM..

  5. jeliboncuk says:

    >elinize sağlık çok sevimli olmuşar… Hediye gidecek olan çifte de mutlululklar..

  6. >içimdeki yolculuk dedi ki… renkler düşünülerek mi tasarlandı:)) tam benlik olmuş ay bazen yorum yazmaya çekiniyorum ben aman budaa herşeye maydonoz derlermi? bıkarlarmı felan diye:((bütün çiftlerin muhabbeti bol olsun.. canım olurmu hiç öyle şey.fikirleriniz önerileriniz çok değerli benim için.renkleri özellikle seçtim.kuşlar sarı,kalpte kırmızı:))

  7. >çok sevimli duruyorlar elinize sağlık.selamlar.

  8. >selama hayırlı geceler sevgiler

  9. zehra says:

    >ayyy cok seker olmus bu :)ellerıne saglık

  10. Hifa Sultan says:

    >twitter i duydunuz mu hiç ?aynı onun kuşlarına benziyor :)http://www.twitter.combu arada benim de o sitede hesabım var. Siz de katılsanıza kızlar ?beni http://www.twitter.com/Hifa_Sultan da bulabilirsiniz🙂 daha bi si yazmadim yeni olusturdugum için, zamanlar yazmayi düsünüyorum :)Kuslar için de tesekkürler tekrar🙂

  11. akasyakokusu says:

    >ooyyy kuşunu seveyim senin.ne güzel adı üstünde yeni evlilere ince bir hediye olmuş..ömürleri muhabbetle geçsin..eline sağlık fikriyem:) ben üzgün&süklüm&büklüm:( niye acaba..

  12. krizantem says:

    >Çok şekerler canım arkadaşım, herkese bir hediyen var mutlaka, seninde hediye verenin çok olsun:) Özledim seni. Alevede selamlarımı ilet. İkinizide öpüyorum.

  13. nihan says:

    >çok şekerler.ellerine sağlık.bütün yaptıkların gibi bu da çok güzel.

  14. sarıgül says:

    >çok güzel olmuş harika.ben bu hediyeyi alsaydım çok mutlu olurdum herhalde.eminim o MUHABBET KUŞLARI da çok beğeneceklerdir.ellerinize sağlık.

  15. >merhaba ne cıcı olmuş muhabbet kuşları

Leave a Reply

