>Kurdele nakışıyla bir pano daha;

>

Hediye panolardan sonra hızımı alamayıp bir pano daha işledim ..
Paylaşmak için sabırsızlanıp çerçeveletmeden yayınlıyorum:)
Bu pano az miktarlarda kalmış kurdelerle oluştu diyebilirim..

Nakış iplikleriyle desen ortaya çıktı.

Image Hosted by ImageShack.us

Diğerlerini gördüyseniz;onları baskı üzerine işlemiştim.
Kumaş boyalarıyla renklendirmeyi düşündüm.

Image Hosted by ImageShack.us

İşlemeler bozulabilir düşüncesiyle vazgeçtim.

Image Hosted by ImageShack.us

Evet…
Bu 99.postum.
100 de buluşmak üzere şimdilik hoşçakalın arkadaşlar.
Önümüzdeki haftasonu finallerim var.Dersler beni bekliyor yine:))
Hepinize yaza merhaba,bahara elveda diyen Mayıs günleri kadar güzellikler yakın olsun.

About gonuldenele

buraya da gelmek varmış :)
This entry was posted in kurdele nakışı, kurdele pano. Bookmark the permalink.

17 Responses to >Kurdele nakışıyla bir pano daha;

  1. >çokkkk güzel olmuş emek harcanmışbaşarılar şimdiden

  2. >allah emegını zayı etmesın canım başarılar süper olmuş kıpır kıpır cıvıl cıvıl ellerıne saglık

  3. berkbuket says:

    >bu ne sabır, bu ne maharet. maşallah. tü tü nazar değmesin.

  4. saniye says:

    >çok güzel olmuş iyi fikir az kalan kurdeleleri panoda değerlendirmek sevgilerimle

  5. Eylem says:

    >ögretmenler günü için işledigin panolara da baktım.çiçekler aynı canlı gibi duruyor bayıldım.bu da süper olmuş ellerine saglık.

  6. >panolar çok güzel renklendirmeye gerek yok bence.finallerde başarılar dilerim.allah kolaylık versin.

  7. harosa says:

    >maaşallah yine döktürmüşsün canım ellerine sağlık çok güzel olmuş

  8. >bu çok güzel,kurdela nakışını kim bulmuş.:))

  9. ESRADAN says:

    >süper güzel canım ellerine sağlık ,rengarenk cıvıl cıvıl olmuş,sevgiler

  10. Nur says:

    >çok güzel görünüyor ellerinize sağlık..

  11. >Canım,ellerine ve emeğine sağlık. Çok güzeller.Paylaşımın ve iyi dileklerin için için teşekkürler.Sevgiyle kal.

  12. ŞANSLI says:

    >Eline sağlık canım ne güzel olmuşlar.Ayrıca finallerde ALLAH yardımcın olsun.Sevgiler

  13. >Bu bahçeye baktıkça insanın içi açılır:)Ellerine sağlık arkadaşım.

  14. zehra says:

    >oooo ne guzel olmus bunlar boyle100.posta gorusuruz:)

  15. ada ve deniz says:

    >çok çok güzel olmuş. Peki bize ne zaman ders vermeye başlıyorsun. Gördükçe canım çekiyor ne yalan söyleyeyim

  16. >emeğine eline sağlık canım çok güzel olmuş .harikasın

  17. hobisarayı says:

    >ayy çok güzel.bayıldım.elinize sağlık.

Leave a Reply

