>Beş soru beş cevap :))

>Sevgili tatesal bir mim hazırlamış ve benide mimlenenler listesine eklemiş.
Hemen soruları cevaplayayım.

1-HAYATINIZDAKİ ÖNEMLİ 3 ERKEK?
Şimdi ben buna ne desem?
4 Oğlum var.Birde eşim.Benimkiler otomatikman 5 e çikıyor.Abilerim için kredimi kullansam ne?

2-3 GÜN 3 GECE BIKMADAN UĞRAŞABİLECEĞİNİZ HOBİNİZ NEDİR?TEK CEVAP
Dikiş dikebilirim.

3-YAŞADIĞINIZ ŞEHİR DIŞINDA SEVDİĞİNİZ 3 İL?
İzmir,Adana,Bursa

4-EN ÖNEMLİ FOBİNİZ?
Her türlü börtü-böcek

5-GİYİM KONUSUNDA EN ÇOK KULLANDIĞINIZ 5 RENK?
Yeşil,mor,siyah,kahverengi,beyaz

Sorular bittiiiii…
Dileyen herkes cevaplayabilir…

About gonuldenele

buraya da gelmek varmış :)
This entry was posted in hayatın içinden. Bookmark the permalink.

11 Responses to >Beş soru beş cevap :))

  1. Nihan says:

    >merhabalar,bereketli,güzel bir haftasonu diliyorum.sevgiler

  2. pembe tatlar says:

    >Canım cvp lar çok güzel…

  3. pembe tatlar says:

    >Canım cvp lar çok güzel…

  4. Lúcia Russo says:

    >Hi, my dear friend, how are you?I am here to wish you a nice weekend.Love,Lúcia

  5. ŞANSLI says:

    >Cevaplar hoş olmuş.İyi geceler.

  6. lemanice says:

    >evet hayatınız da sevdiğiniz erkekler 3 olmuyo kimimizinki daha fazla olabilir demi ya?sevgiler

  7. tatesal says:

    >Teşekkürler canım,cevaplar çok güzeldi…

  8. *kelebek* says:

    >güzel cevaplar ..sevgiyle kal..

  9. muazzez says:

    >canım nasılsın?cevaplar çok güzel:)hayırdır inş. diyerek yazıma başlamak istiyorum:)))dün gece rüyamda senden bana bir kağıt haberi gelmişti evle ilgili yazı vardı evraklar fln.neyidi anlayamadım inş.ikimizde güzel haberler alırız:)))çok öptüm

  10. muazzez says:

    >canım benim ALLAH hakkınızda hayırlısını versin Bu… canım benim ALLAH hakkınızda hayırlısını versin Bursaya gelmene çok memnun olurum:))))pikeyi sormuşsun isterlerse işlerim şimdilik sesleri çıkmıyor:))istersen sanada işlerim:))))

Leave a Reply

