>peçete halkalarını bu takım için yaptım:))

>

Tekrar merhaba…
Ardarda iki post oldu ama çocuklardan fırsat bulup oturdum ve burada olmadığım zamanın telafisini yapayım dedim.
Aşağıda yayınladığım peçete halkalarını bu sofra takımı için yapmıştım.
Çok süslü değil ama zarif bir takım oldu.
8 peçete bir runner ve masa örtüsünden oluşuyor takım.
Kumaşında gümüş pırıltılar var.Buna uygun olarak kenar süslemesini gümüş simli malzemeler kullanarak yaptım.
Yeğenim ESRA için.
15 Temmuz da düğünü olacak.
Güzel günlerinde kullansın canım benim.

Image Hosted by ImageShack.us

Runner ve masanın kenarlarında peçeteliklerdeki gibi organze çiçeklerle süslemeler yaptım .

Image Hosted by ImageShack.us

Aynı modelden farklı bir kumaşla bir takım daha diktim.
Onuda bir ara paylaşırım.
Sevgiler herkese…

About gonuldenele

buraya da gelmek varmış :)
This entry was posted in mefruşat, sofra takımı. Bookmark the permalink.

19 Responses to >peçete halkalarını bu takım için yaptım:))

  1. GeCe says:

    >çok şık duruyor güle güle kullansın mutluluklar dilerim

  2. ds handmade says:

    >çok zarif olmuş, ellerine sağlık. esra iyi günlerde kullansın. sevgiler…

  3. pembe tatlar says:

    >Canım gerçekten çok zarif olmuş ellerine sağlık….Güle güle kullan…

  4. nedret says:

    >Ne mutlu Esra'ya…Allah bir yastıkta kocatsın.

  5. >çok güzel olmuş güle güle kullansın allah tamamaına erdirsin

  6. >çOK TEŞEKKÜRLER..TÜM BU GÜZEL DİLEKLERE…

  7. >sevgili Esra ya mutluluklar diliyorum sağlıkla kullansın çok şık bir masası olacak eminim.ellerine sağlık canım

  8. muazzez says:

    >ellerine sağlık canım her zamanki gibi süper olmuş çok zarif duruyor Esraya mutluluklar en güzelini diliyorum:)))çok öptüm sevgiler

  9. >Bendende sizlere kocaman sevgiler :)güzel dilekleriniz için teşekkürler.

  10. >Çok hoş olmuş emeğinize sağlık🙂

  11. >Çok hoş olmuş emeğinize sağlık🙂

  12. >Çok şık olmuş MAAŞALLAH,güzel günlerde kullanılsın,inşallah!ellerine sağlık.

  13. Nur says:

    >çok güzel olmuş ellrinize sağlıkk

  14. birdutmasali says:

    >Canım benim güzel yorumuna teşekkürler ederim.. senin güzelliklerinin yanında çok uzak kalır bizim sayfalarımız..sevgilerrrr…

  15. >Çok şık olmuş canım ellerine sağlık.Yapana da kullanıcak olana da mutluluklar diliyor, sevgilerimi gönderiyorum:)))

  16. makhina says:

    >çok zarif bir takım olmuş canım ellerine sağlık,yeğenin de güzel günlerde kullansın,sevgiler

  17. >Çok zarif şeyler üretiyorsun, senin sayfanda gezinmek çok zevkli.

  18. Anonymous says:

    >çok güsel bunlar ya

  19. ipekkadife says:

    >cok güzel ve zarif bir takım daha önceki çalışmalarınızda olduğu gibi buda gayet hoş olmuş

Leave a Reply

