>Geldim iştee…

>

Herkese kocaman bir merhaba…
Otomatik kayıtlarla sayfamı boş bırakmak istememiştim.
Sizlerin güzel yorumlarıyla karşılaşmak beni çok mutlu etti.
Bu güzel kandil gecesinde Rabbim gönlünüzdeki tüm güzel dilekleri kabul etsin inşallah.
Tatile çıkmadan önce çocuklarımın odası için diktiğim organizeri paylaşmak istedim .
Dört adet cepten oluşan bu organizerin yapım aşamalarını diğer sayfamda bulabilirsiniz.

Image Hosted by ImageShack.us

Yapımı kolay ve zevkli..

Şimdiden kolay gelsin…Berat geceniz hayırlara vesile olsun..

About gonuldenele

buraya da gelmek varmış :)
This entry was posted in mefruşat, organizer. Bookmark the permalink.

26 Responses to >Geldim iştee…

  1. >selamlar arkadaşım hoşgeldin :)cepler harika olmuş eline emeğine sağlık,bende elimden geldiği kadarıyla yapmaya çalışıyorum,çünkü çok amaçlı kullanabiliyosun ayrıca görüntüde çok modern duruyo, fakat dikiş makinam olmayınca kısıtlı yapabiliyorum tabiki :(bu arada kandilin mubarek olsun sevgili arkadaşım🙂

  2. Nur says:

    >hoşgeldinnnn :)Ellerine sağlık çok güzel olmuş..

  3. saniye says:

    >canım hoş geldin kendini özlettin geçmiş kandilini kutluyorum sevgilerimle

  4. bahar yorgun says:

    >bu organizerle alakalı 10marifette yorum yazmıştım arkadaşım okuduysan itiraf ediyorum hepsini ben uydurdum kamuoyuna duyurulur :)))

  5. Anonymous says:

    >hoşgeldin canım…kandilin kutlu olsun..sevgiler…gülayhttp://www.gydr1992.blogspot.com

  6. pembe tatlar says:

    >Canım hoşgeldin…Çok güzel olmuş gerçekten çok amaçlı…Kandilin mübarek olsun…

  7. harosa says:

    >canım ziyaretine gelmeyeli ne kadar güzel çalışmalar yayınlamışsın ellerine sağlık

  8. muazzez says:

    >hoşgeldin canım yine yapmışsın yapacağını harika bir işinle gelmişsin ellerine sağlık çok beğendim çok güzel olmuş iyi günlerde kullansın delikanlılar:)))çok öptüm sevgiler:)))

  9. Hayal Küpü says:

    >Merhaba, yorumunuzu aldım ve çok mutlu oldum, aranıza yeni katılanlardanım, sayfanızı kısmen inceledim, herşey çok güzel çok şık ellernize emeğinize sağlık, insanın 23 yaşında bekar kızı olunca içi gidiyor, üniversiteydi benim çalışma hayatım derken pek bir fakiriz bu el emeği çeyiz bakımından, en kısa zamanda sizinle irtibata geçmek isterim, sizlerinde kandiliniz kutlu olsun, sevgiler, görüşmek üzere.

  10. *ayliz* says:

    >hoş geldin canımtatilin hakkını vermişsindir umarım

  11. berkbuket says:

    >hoşgeldin. nerelerdeydin. yediğin içtiğin senin olsun. gördüklerini anlat.

  12. >Çok şeker olmuş arkadaşım, delikanlılar güle güle kullansın.

  13. Eylem says:

    >ne kadar işlevsel olmmuş.ellerine saglık.

  14. >hoş geldin arkadaşım ellerine sağlık yine güzelliklerle dönmüşsünGüneşin pembeliğiyle doğan, saflığıyla süzülen, herkese nasip olmayan mutluluk denen o en güzel duygu seninle olsun.gecmiş kandilin kutlu olsun Hayırlı cumalar hayırlı geceler dilerim

  15. CaFeminel says:

    >çok güzel olmuş,ellerinize sağlık😉

  16. neduk says:

    >Hoşgeldin, yokluğun hissediliyordu.Sevindim.

  17. eylulbahcesi says:

    >tatlım hoşgeldin…beni merak etmişsin Allah razı olsun şimdi daha iyiyim…şu an için devam kararı aldık umarım doğru karar vermişimdir…duaya ihtiyacım var …öptüm seni

  18. >Şeker hoşgeldin ne cici olmuş ayol bu

  19. beyaz mendil says:

    >Çok beğendim hayatım.Ben de kot kumaşlar vardı,onlarla deneyeceğim.Sevgilerimle

  20. SEMYIL says:

    >sevgili gönüldenele, hoş geldin.yokluğun farkediliyordu.şimdi aldığın yeni enerjilerle neler döktürürsün merakla bekliyorum :))

  21. birdutmasali says:

    >hoşgeldiiiinnn..hemde ne kadar şeker bir şeyle :)))

  22. >çok başarılı…elinizin emeğine sağlık…

  23. >ellerine sağlık canım çok kullanışlı olmuş çok beğendim.bende güzel izmirimize evime yeni döndüm bir dolaşayım istedim kucak dolusu sevgiler. hayırlı ramazanlar

  24. >harika olmuş ellerinize sağlık yapmayı düşündüğüm şeylerden biriydi:)

  25. ufuk says:

    >Organizerınızı çok beğendim. Denemeye karar verdim.Elinize sağlık. ….

Leave a Reply

