>Alışveriş notları

>

Şimdiye dek hiç böyle bir post yazmadım.
Ama bunlar öyle güzelkii..
Belki bi çoğunuz biliyorsunuzdur ,ancak ben yeni gördüm DURU nun bu sabunlarını.
Renklerine,kokularına ve en çok isimlerine bayıldım.
Turuncu çizgilisinin adı ;
MANGOLU DONDURMA
Kırmızı çizgilinin adıda VİŞNELİ TURTA..
Çok güzel dimiii?
Benim gibi sabun meraklılarına duyrulur:)

About gonuldenele

buraya da gelmek varmış :)
This entry was posted in ne alalım?. Bookmark the permalink.

13 Responses to >Alışveriş notları

  1. >bende duymamıştım merak ettim GeCe

  2. çiçek says:

    >Banyoda koca sepet renk renk sabun doludur.Bunlarda çok güzel.Nerden aldığınızı öğrenebilirmiyim?

  3. >Sevgili çiçek,Konya(ADESE) alışveriş merkezinde,sabun reyonundan aldım.Sanırım süper marketlerin birinde bulabilirsin.

  4. lemanice says:

    >sabun mabun demem yerim şimdi onları ben.canım çekti oruç oruç:))))))))))))))))))))

  5. TAZE NANE says:

    >Sabunmu şimdi bunlar. Bende şeker sandım ne güzel canım çekti diyordum.Sevgiler.

  6. neduk says:

    >Lütfen bu tür postlar da yazın.Memlekete ne var, ne yok haberimiz oluyor.Birinin dikkat etmediğine diğeri ediyor, farklı şeylerden haberimiz oluyor.Bakın bundan sonra ararım ben bu sabunlardan. Çok hoşlar çünkü.

  7. çiçek says:

    >Koçtaş gibi yerlere bir bakayım.teşekkürler.

  8. >Çok dekoratif görünüyorlar. Banyoya neşe katar hem de çocukların hoşuna gider diye düşünüyorum. Kokusu da güzelse aldım gitti:)

  9. ŞANSLI says:

    >Canım bende sabun meraklısı olarak denemeye hazırım.Paylaşımın için teşekkürler.Sevgiler…

  10. Nur says:

    >bende almalıyımm bu sabunlardann🙂

  11. hobisarayi says:

    >aldığınız yerden alabilirim.şeker gibi görünüyorlar gerçektende.

  12. ONLARUYURKEN says:

    >evet vişneli yi denedik harika sevgilerle

Leave a Reply

