>yumoş iple iki model

>

Bu şık paspaslar komşuma ait.
Kullandığı renkler ve tasarımını kendi yaptı.
Biz çok beğendik.

Ya siz?
Image Hosted by ImageShack.us

TÜM MİLLETİMİZİN 30 AĞUSTOS ZAFER BAYRAMI KUTLU OLSUN.

About gonuldenele

buraya da gelmek varmış :)
This entry was posted in örgü, paspas, yumoş ip. Bookmark the permalink.

16 Responses to >yumoş iple iki model

  1. yaseminkale says:

    >bende çok beğendimellerine sağlık komşunun🙂

  2. Nur says:

    >annemde bana bu iplerden klozet takımı örmüştü günlük kullanım için. Şu an çok severek kullanıyorum çok kullanışlı oluyor gerçekten..

  3. çiçek says:

    >çok güzel olmuşlar.Güle güle kullansın..

  4. GeCe says:

    >ikincisini daha çok beğendim renkler ve desn güzel oturmuş

  5. ALEYNA says:

    >çok çok güzel.bende evime örmek istiyorum.birde perdesini lütfen açıklamalı bir şekilde anlatırmısınız.çok sevinirim.

  6. tatesal says:

    >Çok güzel olmuşlar,komşunun ellerine sağlık canım….

  7. >Komşuna sevgiler canım çok güzel olmuşlar özellikle alttaki açık rengi çokbeğendim.paylaştığın için teşekkürler

  8. >Olá amiga! Passei para rever seu cantinho, ver as novidades e desejar um ótimo começo de semana!Espero você em:magiadaines.blogspot.comBeijinhos carinhosos.Itabira – Brasil.

  9. ŞANSLI says:

    >Çok beğendim!Yumoş şeyler çok hoşuma gidiyor.Komşunun eline sağlık.Sevgiler…

  10. pembe tatlar says:

    >kesinlikle süper…Özellikle 2. modele bayıldım:)Komşucuğunun emeğine sağlık…

  11. Joana says:

    >Hello! Ben hızlı bir ziyaret yapmak için gitti ve benim blogun yarışmaya katılmaya davet ediyoruz. Ben bir isim benim için yeni bir blog nakış için satılık olacak arıyorum. Sana güveniyoruz. Öpücükler Joana

  12. yıldız says:

    >çok çok çok süper olmuş hemde ikiside ama bir seçim yap dersen ikinci daha ağır duruyor.komşunun ellerine sağlık.

  13. >Hoşlandım. Güzel olmuşlar. Benim de favorim ikincisi. Bunlar kaymıyor mu ya da formları bozulmuyor mu, ebatları nedir? Ve senin çevrende beceriksiz biri yok mu😛🙂

  14. muazzez says:

    >komşunun ellerine sağlık çok güzel olmuş iyi günlerde kullansın seninde yüreğine sağlık canım benim:))))

  15. >Komşunun ellerine sağlık,çok güzel modeller.

  16. >çok güzel olmuşlar komuşunun ellerine sağlık sevgiler

Leave a Reply

