>Bir telefon hikayesi

>

Kim ne zaman neden terketti bilmiyorum ama bu telefon bir kenarda atıl bir şekilde duruyordu.
Bende onu birkaç dokunuşla hayata katmaya karar verdim.
Bordo ahşap boyasıyla boyadım.Siyah boyayla eskitmeler yaptım ve son olarak sprey yaldız boyamla küçük pırıltılar ekledim.
İşte son hali.
Eskisinden çok daha iyi göründüğü kesin ama dimi?

Image Hosted by ImageShack.us

About gonuldenele

buraya da gelmek varmış :)
This entry was posted in geri dönüşüm uygulaması. Bookmark the permalink.

17 Responses to >Bir telefon hikayesi

  1. karabidikim says:

    >harika olmuş ellerine sağlık😀

  2. GeCe says:

    >hoş bir aksesuar olmuş çok fark var elbette eskisi ve yenisi arasında

  3. çiçek says:

    >Bencede çok güzel olmuş.Güzel haberler almanız dileğiyle…

  4. ayfersultan says:

    >sa.Yeterki kadın istesin,böyle güzellikler olur..sevgiler.A.E.O

  5. neduk says:

    >Ah benim kafaaam.Ankara'daki telefonları getirecektim.Unuttuum.Sizin bu güzel telefon hep aklımdaydı.Ben de yapacaktıııım.Ühüüüü ühüüü:(((

  6. *kelebek* says:

    >çok marifetlisin her konuda …hayranınım .

  7. selmatozan says:

    >elinin değmesi yeter:)

  8. >ne güzel olmuş böyle hem çok nostaljik bir telefon çok hoşş

  9. NzlGl says:

    >Aklınıza ve elinize sağlık arkadaşım

  10. Lúcia Russo says:

    >Hi my dear,I love your "new" telephone!So charmming… you had an excellent idea.Bye,Lúcia

  11. Nur says:

    >nostaljik olmuş çok ta güzel olmuş🙂

  12. >ellerinde sihir var senin güzelim dokunuyorsun olay bitiyor:)))süpersin süper.ellerine sağlık canım,Maşaallah diyeceğim nazar değmesin arkadaşıma.

  13. jeliboncuk says:

    >abla varya senden her eve lazım🙂 ellerine sağlık çok güzel olmuş telefonda ütü takımında:)

  14. ŞANSLI says:

    >Canım çok güzel olmuş.Atması kolay ne güzel değerlendirmişsin.Eline emeğine sağlık.İyi geceler…

  15. pembe tatlar says:

    >Gerçekten çok orjinal olmuş…

  16. zehra says:

    >cok cıcı olmus ellerıne salık evıyorum eskılerın boyle yenılenmesını

  17. *ayliz* says:

    >emeğine sağlık canım elinin değdiği herşey bambaşka hal alıyor

Leave a Reply

