>magnet+notluk=dondurma çubukları

>

Sevili Krizantemce öyle güzel bir çalışma yapmışki,bende bir süredir biriktirdiğim dondurma çubuklarını değerlendirme seçeneği bulmuş oldum.
Süslemelerimi elimde bulunan fimo hamuruyla yaptım.
Mevcut renkler buydu yanii.
Ucuna da kendir mi,kırnap mı herne ise;o ipten geçirip kalemi astım.
Bu çalışmamı sevgili arkadaşımız SERAGUN ün başlattığı ESKİLERİ YENİLEME ETKİNLİĞİNE Eylül ayı ev sahipliği yapan ÖRGÜÇANTAMDANSİZLERE arkadaşıma gönderiyorum.
Kolaylıklar diliyorum kendisine..

Image Hosted by ImageShack.us

İşte buda benim çubuklardan ortaya çıkan notluk magnetim oldu:))

About gonuldenele

buraya da gelmek varmış :)
This entry was posted in buzdolabı magnetleri, geri dönüşüm uygulaması. Bookmark the permalink.

15 Responses to >magnet+notluk=dondurma çubukları

  1. FERZAN says:

    >canımsın yaaaa,hayranım senin değerlendirme çalışmalarına,güle güle kullan arkadaşım,selamlar,hayırlı cumalar…

  2. >bende de birikmiş bir sürü dondurma çubuğu var.Hani şu puan topladığımız… :)Tahminimce bunlar max çubuğu fikir çok hoş hele rengi harika olmuş.

  3. NzlGl says:

    >Ne kadar yaratıcı bir fikir:)Elinize sağlık çok güzel olmuşHep güzel şeyler yazın bu notluğa:)))sevgiler

  4. ŞANSLI says:

    >Canım çok güzel olmuş.İyi günlerde kullan.Sevgiler…

  5. GeCe says:

    >çok sevimli olmuş

  6. seragun says:

    >öylesine ziyaretine geleyim napıyorsun diye ugradım neler gördüm neler,çubukları niye etkinliğe koymamış derken (ne kötü kalpliyim)etkinlik için oldugunu ve adreslerini gördüm sevindimseninde pasaj.com a üye oldugunu bilmiyordum onu gördün sevindimdiğer işlerine zaten diyecek yok birde soru ekliyeyim dedim.yazıların altında olanYou might also like: resimlki kareleri nerden ekliyoruz bana yazabilirmisinsevgiler arkadaşıma

  7. zehra says:

    >cok guzel olmus ellerıne saglık

  8. >Süper olmuş,ellerine sağlık…çok şirin ve kibar…güle güle kullan..

  9. >canım ellerine sağlık çok sevimli olmuş aldım gidiyorum,yerine sevgilerimi bıraktım:))

  10. krizantem says:

    >Canım inan harika olmuş, daha öncede yazmıştım yine tekrarlıyorum, çok çok beğendim, bir tanede bundan yapıcam:)

  11. krizantem says:

    >Canım inan harika olmuş, daha öncede yazmıştım yine tekrarlıyorum, çok çok beğendim, bir tanede bundan yapıcam:)

  12. >Buna bayıldım bittim ciddiyim süper akıllıca ve cici olmuş

  13. natcilar says:

    >Canım çok hoş bir proje ellerine sağlıknilay

  14. Taze kahve says:

    >Ben de bu dondurma çubuklarını nasıl değerlendirsem diyodum,iyi fikir canım ellerine sağlık…

Leave a Reply

