>nazarlık

>

On marifette 1.yılımı doldurdum.
Bu süre içinde oradaki arkadaşların yapmış olduğu birbirinden güzel keçe çalışmalarına hayran kaldım.
Henüz keçeye el atmadım ama sevgili bizimgibiler in sayesinde çakma keçe temizlik bezlerine dokunmadan edemedim.
Renkli temizlik bezlerinden kestiğim kuşların kanatlarını işledim.
Organze kurdelelerle hazırladığım burgunun üzerine diktim.
Ucunda da tabiki bir nazar boncuğu:))
Image Hosted by ImageShack.us

Kuşların içine elyaf doldurdum.

Aralarındaki boşluklara da mink organze fiyonklar yaptım:))

About gonuldenele

buraya da gelmek varmış :)
This entry was posted in duvar süsü, kapı süsü, kuş, nazarlık, temizlik bezi. Bookmark the permalink.

14 Responses to >nazarlık

  1. BirSen says:

    >cok cici olmu$!🙂

  2. >Tebrik ederim Gönül'cüğüm. Daha nice yıllara 10 marifette, hep beraber… Nazar değmesin ellerine ki güzel işlerine devam et. Kuşlar çok şirin olmuş.

  3. lemanice says:

    >ellerine sağlık marifetliiiim:)sevgiler sana benden kocamannn.

  4. >tatlışım çok şeker olmuş zaten polyester keçelerle bu temizlik bezlerinin çok farkı yok ben keçe alırken sarısını gören kızım aa bunlar mutfak bezine benziyo aynı demişti..gerçektende iyi fikir ama ..hem kolay bulunuyor bide her rengi olsa tamamdır:)

  5. ALEYNA says:

    >mrehabalr.çok güzel bir çalışma.ellerinize emeğinize sasğlık

  6. beyaz mendil says:

    >Yeni yaşın hayırlı,uğurlu olsun hayatım.

  7. Nihan says:

    >ellerine sağlık.çok cici olmuş.sevgiler

  8. dantel81 says:

    >selam canım bazı özel sebeblerden dolayı ne zamandır uğrayamadım,ama bu arada çok güzel şeyler yapmışsın ellerine sağlık,iyi akşamlar dilerim.

  9. elif şen says:

    >ellerine sağlık arkadaşım yaratıcılıkta sınır yok, hele bide kadın eli değmişse üzerine kim birşey söyleyebilir kal sağlıcakla.

  10. pembe tatlar says:

    >Canım tbrk ederim..

  11. ŞANSLI says:

    >Canım çok şeker olmuş.Keçe gibi duruyor valla!On marifette nice yıllar sana.Tebrikler.Sevgiler…

  12. SerpiL says:

    >nice nice yıllara diyelim ozaman bide maşallah deyiverelim

  13. funda says:

    >keçe bulmak zaten zor.ama bunlar keçe gibi duruyor zaten.ayrıca o kuşlar keçeyle bu kadar güzel olmazdı 10parmağında on marifetli gönüldenele..nice yıllara inşallah.

  14. tatesal says:

    >Süper olmuş ne kadar zevkli bir kadınsın arkadaşım ,ellerine sağlık..10 parmağın 10 marifet zaten …

Leave a Reply

