>kokosh konserve kutuları

>

Konserve kutularını dokulu-dore yapışkanlı kağıtlarla kapladım.
Üzerlerini de gördüğünüz gibi süsledim.
Şimdi kendileri dikiş makinemin üzerindeki raftan sevimli sevimli bana bakıyorlar:))

About gonuldenele

buraya da gelmek varmış :)
This entry was posted in değerlendirme, geri dönüşüm uygulaması, konserve kutusu süsleme. Bookmark the permalink.

17 Responses to >kokosh konserve kutuları

  1. >bendekuplu bardaga yaptım ama olmadı:(( çok güzel olmuş..2renkte güzel

  2. neduk says:

    >Kabarık dantelli kokoşa bayıldım.Ellerinize sağlık.Sizin eviniz nasıl süslüdür ayol kimbilir:)))

  3. >gene hayran kaldım emeğinize…sevgilerimle.

  4. Bahar YORGUN says:

    >canım ya ellerine sağlık çok şık çok kokoş bunlar🙂

  5. >çok göz alıcı olmuşlar,ellerine sağlık.konserve kutusu olduğuna kimse inanmaz.

  6. marifet23 says:

    >selam kutuların süper olmuş ama biz yapışkanlı doreyi nerden bulabiliriz mutlu günler

  7. ada ve deniz says:

    >haklısın kokoş olmuş biraz. güle güle kullan

  8. Eylem says:

    >bayıldım çok güzel gözküyorlar daha az süsle mutfaktada kullanılabilir.

  9. celebi74 says:

    >şıkır şıkırrr

  10. Syhn says:

    >harika olmuş!!ellerine sağlık

  11. muazzez says:

    >canım ellerine sağlık harika olmuşlar çok yaratıcısın çok güzel değerlendiriyosun seni tebrik ediyorum çok öpüyorum.Sayfamda hediyen var beklerim🙂

  12. makhina says:

    >Akıllı insanın hali başka:))harika olmuş başka ne denir ki bunlara,ellerine sağlık.Sevgiler

  13. >kokoşluk ne kelime cnm:)) baya bi alımlıdokulu kağıtları nerden aldın, çok hoş görünüyorlar

  14. >Kokoş falan değil şık ve süper enerji veriyor ellerinize sağlık.Güzel bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle sevgiyle kalın…

  15. >çok güzel bir fikir.ellerinize sağlık

  16. GeCe says:

    >gerçekten çok kokoşyılbaşı hediyeleri için harika kutu olur bunlardan

  17. NRL says:

    >Epey olmuş yapalı gerçi ama yeni gördüm ben… Valla süper olmuş ne güzel bir fikir…

Leave a Reply

