>nevresim takımı

>

Yine sipariş üzerine iki erkek kardeş için diktiğim nevresim takımları.
Çarşafta düz mavi kullandım.
Denizci desenli kumaşı nevresim ve yastıkta tercih ettim.

Image Hosted by ImageShack.us

Yastık kenar kısmına kumaşın çizgi desenli kısmından bant geçirdim.

About gonuldenele

buraya da gelmek varmış :)
This entry was posted in mefruşat nevresim, nevresim takımı. Bookmark the permalink.

10 Responses to >nevresim takımı

  1. Pembe Tatlar says:

    >Canım emeğine sağlık harika olmuş…

  2. Bucanni says:

    >Ellerine sağlık canım.

  3. ŞANSLI says:

    >Harika olmuş.Kardeşin iyi günlerde kullnsın.Sevgiler…

  4. >denizci desenleri her zama çok sevmişimdir zaten sende her zman olduğu gibi güzel bir uyumal çok güzelbir takım daha yapmışsın güle güle kullansınlar..elerine sağlık canım:)

  5. >renkleri içaçıcı, denizci desenide bu senenin modası, bende çok severim.. ellerine sağlık canım

  6. *kelebek*** says:

    >yaptığın herşey gibi buda çok hoş ..

  7. >çok güzel olmuş takım ellerine sağlık,delikanlılarda güzel günlerde kullansınlar sevgiler,,,

  8. elif şen says:

    >harikasın çoook güzel olmuş. bende kızlarıma nevresim dikmek isiyorum ama daha önce denemedim, yani dikiş bilgim yok bir cesaret gelmesini bekliyorum. artık sizi takip ederken deneyim kazanırım biraz daha erteliyim.

  9. sibel says:

    >çok güzel olmuşlar.Eline sağlık.

Leave a Reply

