>broşlar

>

Siyah ve kahverengi renklerde yaptığım broşlar.
Dantel ve organzelerle yaptığım broşları inci ve taşla süsledim.
Siyahların ortasında süet kumaşla yoyo yapıp kullandım.

Image Hosted by ImageShack.us

About gonuldenele

buraya da gelmek varmış :)
This entry was posted in broş, el yapımı. Bookmark the permalink.

5 Responses to >broşlar

  1. cansudere says:

    >çok hoş olmuşlar.

  2. >ellerine sağlık çok şıklar .şimdiden hayırlı bayramlar diyorum bayramdan sonra görüşmek üzere sevgiler canım.

  3. >Gönüldenele'm; ne kadar zevk sahibi olduğunu biliyorum, ne kadar özenli çalıştığını da. Bazı işler bazı insanlara çok yakışıyor. Sen de o özel insanlardan birisin. Ellerini seveyim senin. Seni sevip öpüyorum canımsın..

  4. *kelebek*** says:

    >çok hoşlar ..iyi bayramlar …

Leave a Reply

