>aplikeli alışveriş çantası

>

Bu şirin tavuk ailesinin aplike edildiği çantayı yapalı epeyce zaman oldu ama ancak paylaşabiliyorum sizlerle.
Ailemizin kalıbını kartona çıkarıp kumaşlarıma teğelledim.Ütüleyip kartonları çıkardım ve çantanın üzerine diktim.
Poşet kullanımını iyice azaltıp alışverişlerimizde kumaş çanta alışkanlığını kazanmamız gerekiyor değilmi?
Image Hosted by ImageShack.us

İçinde astar olarak kullandığım düz mavi renkteki kumaşı dışa çevirip çantanın ağız kısmına kapak şeklinde diktim.Epeyce derin bir çanta oldu:))

About gonuldenele

buraya da gelmek varmış :)
This entry was posted in aplikeli işler, çanta, çanta dikimi. Bookmark the permalink.

34 Responses to >aplikeli alışveriş çantası

  1. sesiber says:

    >şirinlik abidesi olmuş.o çizgili kumaşa bitiyorum ben, son çalışmamda da görmüşsündür ama son olmayacak hihihhi:))ellerine sağlık.

  2. beyaz mendil says:

    >Harika olmuş,ellerine sağlık hayatım.Sevgilerimle

  3. beyaz mendil says:

    >Harika olmuş,ellerine sağlık hayatım.Sevgilerimle

  4. ŞANSLI says:

    >Canım çok güzel olmuş bu çanta!bayıldım daha küçüğü plaj çantasıda olabilir.Eline emeğine sağlık.Sevgiler…

  5. >yerim ben o tavukları ya…çok şekerler bende ne zamandır böyle bir torba dikmek istiyorum ama fırsat olmadı(belkide tembellik)ellerinize sağlık…

  6. Pembe Tatlar says:

    >ayyy canım elerine sağlık çok cic olmuş ya….

  7. Nur says:

    >çok şeker olmuş ellerinize sağlıkk

  8. sevim says:

    >bayıldım ben bu tavuk ailesine canım ellerine sağlık çok çok güzel olmuş bencede artık kimse alışverişlerde poşet kullanmasınlar

  9. sevim says:

    >bayıldım ben bu tavuk ailesine canım ellerine sağlık çok çok güzel olmuş bencede artık kimse alışverişlerde poşet kullanmasınlar

  10. fiamma says:

    >Oyy oyyy oyyy çok tatlı olmuş ve renkler de çok hoş durmuş,ellerine sağlık canım..

  11. ada ve deniz says:

    >ama bu çok şirin bişey

  12. havvanur says:

    >çok güzellerr bunların kçüklerinde tarhana fasulye saklamsı iyi olur ellerine sağlık

  13. Anonymous says:

    >çook harika gözüküyor.naylon torbanı istemiyorum diyosunuz yani…:)

  14. jeliboncuk says:

    >Ablacım özlemişim elişlerini valla:) eline sağlık çok şirin olmuşlar.. Zaten aplike işine bayılıyorum çantaya da cıvıl cıvıl bir hava katmış:)

  15. >ETSY halt etmiş o kadar beğendim ki sen devamını getir bunların yazlık eve balkona bu temayı uygula hatta süper

  16. >Canım,ellerine sağlık. Çok şirin olmuş.Gerçekten de artık bu poşet işine son vermeliyiz.Sevgiyle kal.

  17. >çok güzel,çok şirin olmuş.rengide çok güzel.ellerine sağlık

  18. marifet23 says:

    >Ne kadar da şekerler güle güle kullan

  19. şehnaz says:

    >CANIM NE DİYEYİM…HARİKA OLMUŞ…ÇOK ÇOK GÜZEL..BENDE SANA KATILIYORUM….BU NAYLON POŞETLERDEN YAVAŞ YAVAŞ KURTULMAK GEREK…ELLERİNE SAĞLIK…

  20. >Çanta çok güzel olmuş ellerine sağlık,bende alışverişlerde mümkün olduğunca poşet almamaya özen gösteririm,yaygınlaşması gerek,sevgiler,,,,,

  21. >tavuklu tasarımları çok seviyorum renkler çok uyumlu yine..ellerine sağlık..

  22. >çok beğendim ellerine sağlık canımgüzel bir hafta geçirmen dileğiyle sevgiler.

  23. sarıgül says:

    >harika olmuş ablacım.dönüşün muhteşem olmuş.ellerine sağlık.çok sevimli valla.

  24. >renkler ve tavuk ailesi harika olmuş. ellerine sağlık.

  25. >ay canım pek güzel olmuşlar, benim küçük çantları getireyimde onlarıda dikiver bari:))

  26. Nihan says:

    >ellerine sağlık.çok güzel olmuş ablacım.sevgiler

  27. knittedtoys says:

    >çok güzel olmuş gerçekten ellerinize sağlıkisme özel çocuk kitapları :http://dombilikitap.blogspot.com

  28. Mihriban says:

    >Ziyaretiniz için teşekkür ederim. Çanta çok güzel olmuş. Sevgiler mihriban…

  29. Anonymous says:

    >merhabalar çok güzel olmuş çalışmanız. anladığım kadarıyla konya da yaşıyorsunuz. acaba konya da böyle güzel parça kumaşları nereden alıyorsunuz? bilgi verirseniz sevinirim….melek çoban

  30. tagskie says:

    >hi.. just dropping by here… have a nice day! http://kantahanan.blogspot.com/

  31. >Renkler nekadar uyumlu olmus cok begendim ellerine saglik canim her zamanki gibi harikalar yaratmissin.Epeydir ziyaretine gelemedim sanmaki senin gibi hamarat arkadasimi unutum:((( okadar yogunumki canim kusuruma bakma:((kucak dolusu sevgilerimi birakim.

  32. >Simdiden Yeni Yilini Kutlarim canim sevdiklerinle birlikte nice MUTLU YİLLAR…

  33. GeCe says:

    >nasıl beğendim çok sevimli

Leave a Reply

