>yoyo,kristaller& zeytin ve zilli:)) yoyo, crystals & olive and shrewish

>

Saten kumaşla hazırladığım yoyolarla kristal boncukları birleştirip ışıl ışıl güzellikler elde ettim.
Aşağıda gördüğünüz Zeytin ve zilli adlarını verdiğim Afrika yerlilerinin modelini EVİM dergisinden aldım.Masa örtüsü tutucu olarak tasarlanmıştı.
Ben anahtarlık veya çanta süsü olarak kullanılacak şekilde yaptım.
Detaylı resimler isterseniz BURADA

About gonuldenele

buraya da gelmek varmış :)
This entry was posted in anahtarlık, boncuk, KRİSTAL, YOYO. Bookmark the permalink.

19 Responses to >yoyo,kristaller& zeytin ve zilli:)) yoyo, crystals & olive and shrewish

  1. Ana Isabel says:

    >Que bonitos, saludos desde Madrid

  2. Eda says:

    >Nasıl güzel olmuşlar, eline sağlık bayıldım..

  3. birdutmasali says:

    >bu kadar şeker olurdu ancak :)))

  4. mine says:

    >cok cici olmus o anahtarlıklar:) paylaşım için teşekkürler. blogumda sizi mimledim:)

  5. >isimleride kendileride pek şirin.ellerine sağlık..

  6. >Yoyolarda afrika yerlileride çok hoş olmuş canım, emeklerine sağlık. Allah Allah pc.de takılma bi daha göndereyim bakalım.

  7. sibel says:

    >çok nefis olmuş arkadaşım küpede güzel olur.sevgiler

  8. >şık ve zarif aksesuarlar olmuş ayrıca renkleride çok kibar ellerinize emeğinize sağlık.Sevgiyle kalın…

  9. Lúcia Russo says:

    >Hi my dear, these keychains are really lovely. So brighty.Nice work.Lúciawww.fazemosdeconta.com

  10. ŞANSLI says:

    >Hepsi çok cici olmuş.Sevgiler…

  11. >burada çok güzel şeyler var.bloğunuda gezinmek çok keyifli.emeğine sağlık

  12. tijeen says:

    >afirkalılara bayıldım ellerinize sağlık🙂

  13. >Merhabalar…çok güzeller.Bloğunuzdan keyif aldım.Modelerinizden fikir olması adına kopy aldım bir kaçından,haber vermek istedim.sevgilerimle…

  14. Bahar YORGUN says:

    >fikriyeciğim bi hediyeleşme etkinliği başlattım katılırsan sevinirim

  15. >Canım,ellerine ve emeğine sağlık. Çok şık olmuş.Sevgiyle kal.

  16. ELBİSTANLI says:

    >Bugün cuma gecesi Allah bu mübarek gün hürmetine günahlarımızı af buyursun.Bizlere esenlik versin.Ahir zaman fitnelerinden ,kazalardan ,belalardan ,sıkıntılardan ,şerli kimselerin ve şeytanın tuzaklarından bizi ve sevdiklerimizi korusun.Hakkımızda hayırlı olan hacetlerimizi kabul buyursun.amin.hayırlı cumalar HAYIRLI GECELER

  17. >Değerli blogdaşım,dünya telaşına daldık.Bir koşuşturmaca gidiyor.Sakın seni unuttuğumu falan sanma.Ara ara ziyaret edebiliyorum arkadaşlarımı.Cici kızım iyice bir hareketlendi.İş dönüşü vakit nasıl geçiyor anlamıyorum.Sana en içten sevgilerimi bırakıyorum kabul et lütfen…

  18. >Ben senin bu cicilerine kakmıştım ama yorum yapmadan kaçmışım, beni gidi beniii🙂 Bu arada iki haftadır yoksun, nerelerdesin? Umarım herşey yolundadır.

Leave a Reply

