>keçelere devam…& felt more

>

Keçelerle yaptıklarmdan birkaçı daha…
Telefon şeklindeki telefon kılıfını ONMARİFETte görmüş ve çok beğenmiştim.
Kendimden de birşeyler katarak bir telefon kılıfı yaptım.Rakamları deriden kestim.Kordonu da saç tokasından:))

Yukarıdakiler de anahtarlık veya çanta süsü olarak yaptıklarım.
Kelebek,balık birde kurdele nakışı ile süslediğim kalpli ev.

About gonuldenele

buraya da gelmek varmış :)
This entry was posted in anahtarlık, felt basket, keçe, kurdele nakışı. Bookmark the permalink.

12 Responses to >keçelere devam…& felt more

  1. >harikaa olmuş yinee..ben keçe bulamadım hoş bulsmda siz kadar güzel yapapam yahu

  2. >keçelerin oldu tabi döktürürsün:)) hepsi harikaaa

  3. neduk says:

    >Ama olmuyor böyle, kurdele nakışıyla da resmen kuş kondurmuşsunuz yani.Ben bu kadarını kaldıramam.Çok kıskanırım:)))Sevgiler.

  4. marifet23 says:

    >Ne kadar şeker şeyler çok güzel olmuşlar.

  5. >Hepsi de harika.Ellerinize sağlık.

  6. >haha haaa, çok komik bunlar, yani müthiş.. Müthiş güzel olmuş eline sağlık :)))

  7. ŞANSLI says:

    >Çok şeker olmuş canım.Eline emeğine sağlık.Sevgiler…

  8. moda_kesh says:

    >çok hoş olmuş ama keçenizin yüzeyi değişik biraz sanırım çoğu yerde rastladıklarıma benzemiyo ama çalışmalarınız hoş olmuş elinize sağlık

  9. >ellerine sağlık.espirili çalışmalara bayılıyorum.telefon kılıfı çok güzel olmuş.çanta süslerini geçenlerde bir hanımda gördüm.baya cafcaflıydı.yeni moda herhalde yada ben görmemişim.

  10. >cnm sıtendekı herseye bayıldım emegıne yüregıne saglık🙂

  11. inci duru says:

    >Harikalar… emeğine sağlık🙂

  12. permaren says:

    >tiryaki hobinin blogunu gezereken rastladım blogunuza harika çalışmalar var içinde kayboldum resmen ellerinize ve emeğinize sağlık..

Leave a Reply

