>incili bohça

>Evet arkadaşlar…postlarımı ardarda yayınlayıp tüm işlerimi paylaşıyorum sizlerle.
Her nekadar dikiş makinemi biraz ihmal ettimse de araya böyle işleri de sıkıştırıverdim.
Bu gördükleriniz de 2 adet bohça.
Yine sipariş üzerine yaptığım bir iş.
Deri satenden diktiğim bohçanın köşe kısmı üzerine çift iğne dikişiyle 5×5 kareleme yapıp kesiştiği yerlere inciler diktim.
Kenar kısmında gipür kullandım.

Duruşu çok zarif oluyor bu modelin.
Biraz uğraştırıyor ama ben çok seviyorum.
Umarım sizde beğenmişsinizdir:))

About gonuldenele

buraya da gelmek varmış :)
This entry was posted in bohça. Bookmark the permalink.

5 Responses to >incili bohça

  1. ŞANSLI says:

    >Güpür dantel ne kadar yakışmış.Eline sağlık arkadaşım çok beğendim.Sevgiler…

  2. neduk says:

    >''Beğenecek misiniz?'' demez misin bir de? Bayılırız hem de:))

  3. >Ellerine sağlık.Deri sateni ilk defa duydum.Bildiğimiz satenden farklı herhalde.Gittiğim dikiş-nakış kurslarına yazık diyorum:(

  4. *kelebek*** says:

    >renk ve köşe süper ..sevgiyle kal..

  5. Lúcia Russo says:

    >When I was in Istanbul, in 2008, I saw a lot of pieces like this one and I liked so much. You are very careful and proud of yours handmade work, and I think this is beautiful.A kiss from Brazil,Lúciawww.fazemosdeconta.com

Leave a Reply

