>bal peteğinden yüzük yastığı

>

15 gün kadar önce çok sevdiğim iki arkadaşımın kardeşleri nişanlandı.
Oğlan bizim kız bizim durumları olunca ben de nişan törenlerinde kullanılması için bu yüzük yastığını hazırladım.
Bu kez farklı birşey olsun dedim ve minik incilerle bal peteği dikiş tekniğiyle yastığı diktim.
Beni epeyce uğraştırdı ama sonuç buna deydi diye düşünüyorum.

Önce ütü ile 2 cm arayla A pile çalıştım kumaşa.Sonra pile uçlarını ( resimdeki gibi)birbirine simli ip ve incilerle tutturdum

About gonuldenele

buraya da gelmek varmış :)
This entry was posted in bak peteği dikiş tekniği, incili yüzük yastığı, mefruşat, yüzük yastığı. Bookmark the permalink.

24 Responses to >bal peteğinden yüzük yastığı

  1. >canımmmm çok şık olmuş ellerine sağlık bayıldım.

  2. Bahar YORGUN says:

    >canım çok güzel olmuş valla ellerine sağlık. harikasın

  3. >Ellerine sağlık arkadaşım,incilerle daha şık olmuş.Robasında bu teknik çalışılmış bir elbisem vardı.Bana çok ilginç gelirdi bal peteği.Nasıl yapldığını pratikten anlatman iyi oldu..Çok teşekkürler..

  4. evdebirMELEK says:

    >Çok uğraştırdığı belli ama emeğine değmiş. Harika olmuş. Nişanlanan çiftlere güzel bir hatıra olarak kalacak. { Ben nişanlanırken benim etrafımda neden böyle becerikli insanlar yoktu ki😦 }

  5. ada ve deniz says:

    >ellerine sağlık, yeni çifte mutluluklar

  6. turkuaz25 says:

    >yine çokgüzel bir iş çıkarmışsınız ellerinize sağlık.ayrıntılı anlatımınız için teşekkürler…

  7. esra says:

    >Çok güzel olmuş ellerine sağlık.Keşke yüzük takılırken bir fotoğraflarını çekip onu da ekleseydin,çok hoş olurdu…

  8. Bucanni says:

    >Ne güzel olmuş

  9. >harikasın tatlış hep görünce merak ederdim nasıl yapılıyor diye teşekkür ederim çok güzel anlatmışsın öptüm canım benim

  10. Hilal says:

    >ellerine sağlık Gönüldenele, harika görünüyor. bu arada dikiş tekniği de çok şıkmış…

  11. fuska says:

    >çok şık eline sağlık. benim nişanımda da sizin gibi hoşluklar için uğraşan bir yakınım olsaydı keşke.

  12. Kurabiyemmm says:

    >Merhaaba yastık çok şık olmuş eline sağlık🙂 Bende konyalıyımmmmm🙂 Çokta özledim memleketimiii 18 haziranda geliyorummm inşallahhh :))

  13. esra says:

    >tarifini ok güzel vermisin ..hiç dikişle alakam yok yapsammı diye düşündm ..eline sağlık..

  14. Lúcia says:

    >This is a wonderful work, my dear.It's delicate and charmming.Send you a hug.Lúciawww,fazemosdeconta.com

  15. >Valla gene bakakaldım öylece bu ayrı bir yetenek sizinkisi.En içten sevgilerimle…

  16. neduk says:

    >Nerdesiniiiz?

  17. deniz says:

    >çok ama çok şık ellerine sağlık..http://denizkayra.blogspot.com/

  18. beyazsepetim says:

    >yüzük yastığıda pek moda anlamı neki acaba yumuşacık bir muhabbetle bağlansın olabilirmi?bu aradaçok şık olmuş ellerinize sağlık

  19. aymuzese says:

    >Yastık çok gülellerinize saglık. Gül bahçesine girenler gül olmasa da gül kokarlar, kainatın en güzel gülünün kokusu üzerinizde olsun. Kandiliniz mübarek olsun.zel olmuş

  20. deniz says:

    >canım çok güzel olmuş ellerine sağlık

  21. >Ellerine saglik ne guzel dusunmussun,harika gorunuyor.Sevgilerimle

  22. neduk says:

    >Şekerim tatilde misiniz? Özledik. Sevgiler.

  23. mine says:

    >ellerinize sağlık , bal peteği tekniğini de öğrenmiş oldum böylece müstakbel gelin ve damat adayına şimdiden ömür boyu mutluluklar diliyorum

  24. dilek says:

    >çok beğendimm:)çok şık olmuş yapacaklarım listesine dahil oldu.ellerinize sağlık

Leave a Reply

