>Bir reklam:))

>

Selam herkese:)))

Ramazanın son günlerini yaşarken sanırım herkesi bayram telaşı sarmaya başladı.Hemen akabinde okulların açılacak olması telaşı ikiye katlayacak.En azından bizim için bu böyle.

Bayram için büyüklerimizin yanına gidemeyeceğiz.Okulların açılması bir hafta sonraya sarktığından gidişimizi bayram ertesine bıraktık.Hem oğlumuzu götürüp hemde büyüklerimizi görürüz dedik.

Bu defa ki postum da gideceğim yerden bir tanıtım.

Hani bayram dedim,okul dedim….Tabi ki bir takım ihtiyaçlar var bu günler için karşılanması gereken.

Lafı fazla da uzatmadan sizlere Manisa-Turgutlu dan şık bir ayakkabı mağazası tanıtımı yapacağım.

Burası kaynıma ait.Resimleri tatil dönüşü çekmiştik.Ee bir sitemiz varken oradan da bir tanıtım yapalım artık değilmi?
:))

Alt kat bayan

üst kat erkek

Eğer Manisa ve civarında yaşıyorsanız Turgutlu Cumhuriyet caddesindeki A&S AYAKKABI daki ayakkabılara da bakmadan karar vermeyin derim ben:))

About gonuldenele

buraya da gelmek varmış :)
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 Responses to >Bir reklam:))

  1. Fuat Gencal says:

    >Bin aydan daha hayırlı olan Kadir gecenizi tebrik eder Allah'tan hayırlara vesile olmasını niyaz ederim.Saygılarımla. Fuat Gencal

  2. >canım kadir geceniz mübarek olsunsevgilerimle.

  3. annemineli says:

    >İyi Bayramlarrr…

  4. Tiryaki says:

    >fotoğraflardan görünen cadde tanıdık geldi,acaba ankara mı bi bakayım dedim,ne göreyim.manisa turgutlu demişsiniz.ben de doğma büyüme manisalıyım,ailem orada.2 sene kadar da turgutluda oturmuştum.akrabamı görüşçesine sevindim🙂

Leave a Reply

