>neşeli ağaç dalı

>

Yine bir kapı süsü… Ağaç dalı kullanılarak bir çok çalışma yapılmış.Bende kendimce bir dal yapıp üzerini çiçekler,börtü böcekle süsledim.Bu dala salıncağın yakışacağını düşünüp üzerine de bir küçük hanım oturttum.Yanındaki dalda da kızımıza yandan yandan bakan bir maymunumuz var:)

About gonuldenele

buraya da gelmek varmış :)
This entry was posted in kapı süsü, keçe, keçe kapı süsü. Bookmark the permalink.

10 Responses to >neşeli ağaç dalı

  1. Noyumberry says:

    >Kapı süsleriniz bir harika oluyor:)cıvıl,cıvıl:))Ellerinize sağlık..Sevgiyle kalın..

  2. >çok ama çookkk güzel ellerine sağlık kartpostal gibi görünüyor.

  3. >Bu kapı süslerinde kulandığınız keçeler normal keçemi yoksa farklı mı. Çok güzel görünüyorlar…

  4. neduk says:

    >Yine çok şeker olmuş:)))

  5. >Sevgili Gönüldenele,renkleriyle görüntüsüyle harika olmuş ellerinize emeğinize sağlık sevgiyle kalın…

  6. >Keçelerden yaptığın süslemelere bayıldım, ellerine sağlık canım…Son günlerde fırsat bulup giremiyorum nete..

  7. Nur says:

    >bayıldımm bunaa gerçekten harika olmuş :)sevgiler.

  8. GÖNÜL says:

    >çok güzel ne kadar ince bir işçilik var emeğinize sağlık süper:)

  9. >Çok teşekkürler arkadaşlar.Selma arkadaşım keçeler ince olanlardan değilde daha kalın olanlardan.biçimlendirip dikmesi biraz daha zor ama daha şık duruyor sanırım incelere göre.

  10. EMİNE says:

    >çalışmalarınızın hepsi birbirinden güzel…bayıldım.. ellerinize sağlık.. bu arada sanırım sorun oldu izlemeye aldığımda profil resmimim görüntüleyemedim…

Leave a Reply

