>Kurdele nakışlı mini salon takımı

>

Keçe serisine bir müddet ara verip dikiş işlerinde bebek serisine başlamadan araya bir kurdele işlemesi sıkıştırayım dedim.
Daha önce başlangıç aşamasında paylaşmıştım hatırlarsanız.
Az parçalı bir takım olduğundan çabucak bitti .
Aslında siparişim tek sehpa örtüsünden ibaretti.Sonra onu konsol önü ve fiskos üzeri bir parça ekleyerek çoğalttık.
Müşterim yeşil ve turuncu renklerin ağırlıklı olasını isteyince Bende bu tonları kullanarak işlemeyi yaptım.
Konsol üzeri parça uzun olduğu için birde orta desen çalıştım.

Takımın kenarlarına köşe çevirip çift kat biye ile diktim.

Biye ile bu dikiş bence çok güzel duruyor bu tarz takımlarda.
Ya sizce?

About gonuldenele

buraya da gelmek varmış :)
This entry was posted in el yapımı, kurdele işi, kurdele işli salon takımı, kurdele nakışı. Bookmark the permalink.

4 Responses to >Kurdele nakışlı mini salon takımı

  1. suhuba says:

    >Çok güzel olmuş çok beğendim ellerine sağlık canım.

  2. marifet23 says:

    >Şahane olmuş arkadaşım

  3. Filiz says:

    >çok güzel olmuş bu takım:)elinize sağlık..bayılıyorum kurdele nakışına:)her ne kadar son zamanlarda hiç yapmasamda yeri ayrı bende..

  4. >mükemmel olmuş ellerine sağlık canım çok beğendim bebiş takımıda harika

Leave a Reply

