>Bebek serisi -3

>

Bir önceki yayınımda paylaştığım pikenin kumaşından birde bu süslü pike-yorganı diktim.
Ebatları pikeye göre daha küçük .
Pamuk saten ve pike arasına elyaf koyarak ince bir yorgan haline getirdim.
Kenarlarını pullu pilise ile süsledim.

About gonuldenele

buraya da gelmek varmış :)
This entry was posted in bebek pikesi, bebek yorganı, süslü bebek pikesi, süslü bebek yorganı. Bookmark the permalink.

5 Responses to >Bebek serisi -3

  1. 3prenses says:

    >çok şirin olmuş.ellerine sağlık.

  2. >ellerine sağlık canım çok şık görünüyor.

  3. evdebirMELEK says:

    >ellerine sağlık harika olmuş. sahibi de umarım güzel ve sağlıklı günlerde kullanır.

  4. >KEŞKE HAMİLEYKEN KEŞFETSEYDİM SİZİ DEMEDEN EDEMİYORUM GÜZEL ÇALIŞMALARINIZI GÖRDÜKÇE…

  5. >ellerinize sağlık çok güzel olmuş

Leave a Reply

