>bebek şekeri sepeti( seri -4)

>

Serimizin 4. yayınına bebek şekeri sepetimle devam ediyorum.
Sepetin süslemesinde şeker renkleri pembe olduğu için beyazı tercih ettim ve süslemelerini pembeyle yaptım.
Minik yapma çiçekler,kelebekler,tüyler,tüller….bilimum malzeme ile süsledim ve ortaya bu sepet çıktı.

Nasılll?????
Sepetin altına hemen benim şu popüler patiklerimden bir çift daha ekleyeyim.
Çok zevkli bunları örmesi çooook!!!!

About gonuldenele

buraya da gelmek varmış :)
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

7 Responses to >bebek şekeri sepeti( seri -4)

  1. >Ellerinize saglik cok sirin olmus bayildim helede patiklere bittim🙂 cok tatlilar icim gitti resimleri gorunce ..

  2. >çok güzel çok şık ellerine sağlık

  3. >çok şık ellerine sağlık canim göruşüruz bundan sonra

  4. birdutmasali says:

    >çok cici..emeğine sağlık

  5. evdebirMELEK says:

    >harika olmuş. yerim ben o patikleri giyecek küçük hanımı.:)

  6. minik says:

    >çok şık olmuş,ellerinize sağlık

Leave a Reply

