>kurdele işlemeli takım

>

Benim yine kıyıda köşede kalmış, paylaşmayı unuttuğum işlerimden biri.
Bir yıla yakın bir süre önce işlediğim damat takımı.
Kem rengi saten üzerine bordo,bordo ebruli ve pembe  renkli kurdelelerle işlemeler yaptım.
Bohça da  kareleme yapıp inciler diktim.

Kenar süslemesinde simli organze gipür ve yine  simli harç kullandım.
Seccadeyi kapitone ile astarladım.Orta kısmında yine kareleme yaparak sateni kapitoneye birleştirdim.

About gonuldenele

buraya da gelmek varmış :)
This entry was posted in kurdele işi, kurdele işli seccade, kurdele nakışı, kurdele takım, majestik kurdele. Bookmark the permalink.

9 Responses to >kurdele işlemeli takım

  1. fiamma says:

    >Ellerine emeklerine sağlık cok güzel olmuş. Pembe renkli olunca geline gitti sandım bu takım ama sanırım yanlış anlamadım?

  2. turkuaz says:

    >Güzel bir takım olmuş eline sağlık cnm…

  3. >çok güzel çoookkkk ellerine sağlık

  4. sevda says:

    >çok güzel olmuş arkadaşım.çok beğendim.emeğine sağlık.sevgiler.

  5. Esra Kasım says:

    >merhabalar,öncelikle ellerinize sağlık,sonrasında :)), fikrimühimin başlattığı tefal ile ilgili bi yarışma var,fikrimühim olan bi arkadaşımın email adresinide yazarsam hem benim hem karşı tarafın kazanma şansı olduuğunu söylüyor yarışma,benimde aklıma siz geldiniz,email adresinizi mesajla bildirirmisiniz bana,sizi adres vermek istiyorum sakıncası yoksahttp://www.tefalvideotarifleri.com/fm/Default.aspx burdan ayrıntılara bakabilirsiniz,sevgilerr

  6. >Çok teşekkür ederim arkadaşlar :))Fiammacım,takım damat için yapıldı.Ama gelin hanımın nişan sandığındaki güllerin rengi böyle olduğu için uyumlu olsun diye pembe ve bordo tonları kullandım krem rengi üzerine.

  7. >çok güzel olmuş emeğine sağlık sevgiler

  8. mineakbas says:

    >bohça takımıda derili takımda çok güzek olmuş kullanacak kişiler iyi günlerde kullansın selamlar

  9. ELİF ŞEN says:

    >çok beğendim eline sağlık.

Leave a Reply

